TheRom4an1989 Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 Są to moje pierwsze logi więc jeżeli będzie trza powtórzyć podajcie które: Statyczne: log 000: Log (0 - 000) log 001: Log (0 - 001) log 003: Log (0 - 003) log 004: Log (0 - 004) log 007: Log (0 - 007) log 013: Log (0 - 013) Logi BS: log 000: Log (0 - 000) log 003: Log (0 - 003) log 004: Log (0 - 004) log 011: Log (0 - 011) Logi Dynamiczne: log 000: Log (0 - 000) log 001: Log (0 - 001) log 003: Log (0 - 003) log 004: Log (0 - 004) log 008: Log (0 - 008) log 010: Log (0 - 010) log 011: Log (0 - 011) we wszystkich logach dynamicznych wskoczył notlauf, dodam że turbina była czyszczona 2 tydnie temu...
ciahciah Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 dawka jalowa za mala statyczny kat tez termostat podejrzany bo 84C ciut za malo, 86C juz jest ok wiec po obserwoj go na klimatroniku nastawnik i pompa zle dziala logi dynamiczne robi sie na 3 biegu od 1000 do 4000obr z pedalem mocno do dechy albo sterowanie turbo zle dziala albo zle zlozyli turbine a teraz co masz zrobic: zdejmij wezyk z gruszki turbiny i zrob 011d, d w skrucie oznacza dynamicznego, po tym logu bedzie jasnosc gdzie lezy problem, ustaw dawke jalowa na 3,2mg i statyczny kat na 50 i wymien filtr paliwa, tyle na poczatek
TheRom4an1989 Opublikowano 21 Listopada 2013 Autor Opublikowano 21 Listopada 2013 log bez wężyka w gruszce ( auto szło tak samo jak z wężykiem , nie wiem czy to dobrze ?) log 011d: Log (0 - 011)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się