adamtower Opublikowano 28 Listopada 2013 Opublikowano 28 Listopada 2013 Witam. Czy nieprawidłowość w ustawieniu piasty pompy wysokiego ciśnienia może mieć wpływ na pracę silnika (CAHA) ? Bo wg mnie chodzi głośno. Zgodnie z Elsa znacznik powinien pokrywać się z miejscem blokady na pompie. Tutaj jednak okazuje się, że jest przestawiony o ponad 45 stopni. ELSA mówi, że NIEZNACZNE odchylenie nie wpływa na pracę, ale tutaj jest bardzo duże odchylenie. Dodam, że VCDS pokazuje Main Injection; start of activation (loc 175) wartość -4,48 stopnia. Proszę o poradę.
konrad_A4 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Opublikowano 6 Grudnia 2013 A sprawdzałeś, czy sam rozrząd jest też dobrze ustawiony ? Zapala się czasami kontrolka podczas przyśpieszania ? Osobiście bym to poprawił - skok tłoczka w pompie musi być zgrany z czasem w którym następują wtryski, jest taka zależność, ale tak jak jest napisane w Elsie - drobne odchyłki mieszczą się w normie.
adamtower Opublikowano 8 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2013 Jakichkolwiek błędów brak, ale wydaje mi się, że auto chodzi za głośno właśnie podczas przyspieszania. Decyzja zapadła. Na środę jestem umówiony, rozbieramy rozrząd i ustawiam tak jak powinno być.
konrad_A4 Opublikowano 10 Grudnia 2013 Opublikowano 10 Grudnia 2013 Zdaj relacje po ustawieniu rozrządu
adamtower Opublikowano 11 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2013 Fałszywy alarm. Okazało się, że błędnie zinterpretowałem nieprawidłowość. Brak podstawowej wiedzy. Rozrząd jest ustawiony idealnie, a jak został ustawiony w pozycję blokady piasta na pompie pasowała idealnie. Można zamknąć temat.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się