Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Piasta pompy wysokiego ciśnienia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Czy nieprawidłowość w ustawieniu piasty pompy wysokiego ciśnienia może mieć wpływ na pracę silnika (CAHA) ? Bo wg mnie chodzi głośno. Zgodnie z Elsa znacznik powinien pokrywać się z miejscem blokady na pompie. Tutaj jednak okazuje się, że jest przestawiony o ponad 45 stopni. ELSA mówi, że NIEZNACZNE odchylenie nie wpływa na pracę, ale tutaj jest bardzo duże odchylenie. Dodam, że VCDS pokazuje Main Injection; start of activation (loc 175) wartość -4,48 stopnia. Proszę o poradę.

piasta1.jpg

piasta2.jpg

elsa.jpg

Opublikowano

A sprawdzałeś, czy sam rozrząd jest też dobrze ustawiony ? Zapala się czasami kontrolka podczas przyśpieszania ?

Osobiście bym to poprawił - skok tłoczka w pompie musi być zgrany z czasem w którym następują wtryski, jest taka zależność, ale tak jak jest napisane w Elsie - drobne odchyłki mieszczą się w normie.

Opublikowano

Jakichkolwiek błędów brak, ale wydaje mi się, że auto chodzi za głośno właśnie podczas przyspieszania. Decyzja zapadła. Na środę jestem umówiony, rozbieramy rozrząd i ustawiam tak jak powinno być.

Opublikowano

Zdaj relacje po ustawieniu rozrządu

Opublikowano

Fałszywy alarm. Okazało się, że błędnie zinterpretowałem nieprawidłowość. Brak podstawowej wiedzy. Rozrząd jest ustawiony idealnie, a jak został ustawiony w pozycję blokady piasta na pompie pasowała idealnie. Można zamknąć temat.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...