Skocz do zawartości
Wyświetl w aplikacji

Lepszy sposób przeglądania. Dowiedz się więcej.

Forum Audi A4 Klub Polska

Aplikacja działająca w trybie pełnoekranowym na ekranie głównym, z powiadomieniami push, odznakami i wieloma innymi funkcjami.

Aby zainstalować tę aplikację na iOS i iPadOS
  1. Stuknij ikonę Udostępnij w Safari
  2. Przewiń menu i stuknij Dodaj do ekranu głównego.
  3. Stuknij Dodaj w prawym górnym rogu.
Aby zainstalować tę aplikację na urządzeniu z systemem Android
  1. Kliknij menu z trzema kropkami (⋮) w prawym górnym rogu przeglądarki.
  2. Kliknij Dodaj do ekranu głównego lub Zainstaluj aplikację.
  3. Potwierdź, klikając Zainstaluj.

jak zrobić żeby to ładnie grało w Avancie?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam forumowiczów, jestem laikiem w dziedzinie audio, ale chciałbym żeby w samochodzie ładnie grało, tak żeby dźwięk aż przeszywał i jakieś basy by się przydały no i żeby ciary przechodziły :). Jak do tej pory miałem tylko oryginalne Blaupunkty 13 z przodu, które wymieniłem na GŁOŚ. Hertz DCX 130.3 + Wysyłka GRATIS Sklep W-wa (3706739932) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.. W tylnych drzwiach nie mam w boczkach miejsca na głośniki więc myślałem, że może jakieś 16 albo 6x9 w bagażniku dodatkowo żeby był bass bo teraz jest czysto, ale w sumie po tej mojej wymianie to różnicy nie widzę (może to kwestia też starszego radia MP3 Sony). Jak mam to zrobić, czy dodatkowo jakiś subwoofer do bagażnika, te oryginalne w ogóle warto. Wdzięczny będę za pomoc życzliwych forumowiczów.

Opublikowano