Skocz do zawartości
IGNOROWANY

jak zrobić żeby to ładnie grało w Avancie?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam forumowiczów, jestem laikiem w dziedzinie audio, ale chciałbym żeby w samochodzie ładnie grało, tak żeby dźwięk aż przeszywał i jakieś basy by się przydały no i żeby ciary przechodziły :). Jak do tej pory miałem tylko oryginalne Blaupunkty 13 z przodu, które wymieniłem na GŁOŚ. Hertz DCX 130.3 + Wysyłka GRATIS Sklep W-wa (3706739932) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.. W tylnych drzwiach nie mam w boczkach miejsca na głośniki więc myślałem, że może jakieś 16 albo 6x9 w bagażniku dodatkowo żeby był bass bo teraz jest czysto, ale w sumie po tej mojej wymianie to różnicy nie widzę (może to kwestia też starszego radia MP3 Sony). Jak mam to zrobić, czy dodatkowo jakiś subwoofer do bagażnika, te oryginalne w ogóle warto. Wdzięczny będę za pomoc życzliwych forumowiczów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też jestem laikiem ale troche poczytałem i ze swoim audio pójde w inną strone niż Ty. Miałem wzmacniacz z subwooferem, miałem jakąś tube w bagażniku ale to tak naprawde zaczynanie od d*py strony. Pierwszy etap to będzie wygłuszenie drzwi, potem wpadną głośniki 16cm na przód (powerbassy lub hertze) które będą zasilone jakimś 4-kanałowym wzmakiem z którego dwa pozostałe kanały zasilą jakiś subwoofer(to jest ostatni etap). Kolega ma to zrobione i jak na moje ucho to naprawde robi robote w porównaniu do mojego ori nagłośnienia (6głośników i sub). :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. zrób przód na 16kach(trzeba zrobić inwazje w boczkach)

2. wygłuszenie+wyciszenie drzwi przednich

3. dobra jednostka z 3xRCA

4. nowa instalacja na kablach 2,5mm od głosników przednich do bagaznika, kable zasilajace od aku do bagaznika, sterowanie i sygnał progami do radia

5. wzmacniacz 4kanałowy, bądź 2x2kanał, bądź 2kanał + mono

6. subwoofer w bagaznik w skrzynce