Stano Opublikowano 27 Marca 2014 Autor Opublikowano 27 Marca 2014 to się najeździłeś hehe co teraz kupujesz ??? Jak się sprzeda to określe swój budżet i pomyśle.
afroo. Opublikowano 28 Marca 2014 Opublikowano 28 Marca 2014 Jakie wrażenia na eibachu i b8 w porównaniu do serii?
Stano Opublikowano 28 Marca 2014 Autor Opublikowano 28 Marca 2014 Jakie wrażenia na eibachu i b8 w porównaniu do serii? Trafił tylko eibach. Jak auto u mnie zostanie to pomyśle o b8 ale najpierw chciałbym wydech w MG Motorsport.
danielo Opublikowano 28 Marca 2014 Opublikowano 28 Marca 2014 Autko fejne jak na paska masz 3 strony a już nie pamiętasz jak wklejałeś pierwsze zdjęcia zakrywałeś litery a teraz zakrywasz cyfry
Stano Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Dzisiaj zamontowałem dokładke od Cupry R ---------- Post dopisany 26-04-2014 at 09:41 ---------- Poprzedni post napisany 04-04-2014 at 17:51 ---------- W aucie zdjęta już podsufitka i będzie czarna, ale wcześniej przykleje maty wygłuszające butylowe. Do tego piankę kauczukową o grubości 6mm. Mata butylowa jest na niskie tony i wibracje a pianka bardziej na szumy. Mam 7m kwadratowych. Narazie sufit i podłoga. No i wleciał nowy filt K&N
rafalekx Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Jakie hamulce siedzą seryjnie u Ciebie z przodu? większe jak 312 mm? Myślę żeby wsadzić coś większego do siebie, bo zaczęło mi czasami brakować hamulca
Stano Opublikowano 16 Maja 2014 Autor Opublikowano 16 Maja 2014 Opornie z braku czasu ale do przodu. Najpierw mata butylowa a na to pianka wygłuszająca. Zapomniałem. Przy wymianie hamulcy okazało się że zamawiający auto w salonie dopłacił do większych hamulcy czyli mam zestaw z R36 345mm na przodzie. Zakupione tarcze ATE Power Disc i klocki ATE Ceramic Pads
Stolkien Opublikowano 16 Maja 2014 Opublikowano 16 Maja 2014 duży ciężki silnik. musi mieć czym zatrzymywać to krówsko
Dev Opublikowano 17 Maja 2014 Opublikowano 17 Maja 2014 Ładne gów....o zalozysz sobie na przód... 3.2 mial w serii 345/310 mm
Stano Opublikowano 17 Maja 2014 Autor Opublikowano 17 Maja 2014 Ładne gów....o zalozysz sobie na przód...3.2 mial w serii 345/310 mm No widzisz a Ja się spotkałem że w 3.2 było 312 lub 320mm. Po czym twierdzisz że to gówno? Miałem w e39 i byłem zadowolony. Dodatkowo felgi cały czas czyste.
Dev Opublikowano 17 Maja 2014 Opublikowano 17 Maja 2014 w 3.2 i 3.6 na pewno nie było 312mm i NIGDY nie było 320 mm, nie ma tarczy 320mm o wysokosci 49.9 mm (było by to dla mnie błogosławieństwo, od razu poszlo by -naście kompletów) ceramiczne klocki mają tylko jeden plus, nie brudza felg, to juz napisałeś, cała reszta to marketing na Twoim miejscu oddałbym to dziadostwo i kupił cos bardziej sensownego ale to tylko i wyłacznie Twoja sprawa, ale żeby nie było ze nie uprzedzałem
ucho.77 Opublikowano 17 Maja 2014 Opublikowano 17 Maja 2014 posłuchaj Deva i oddaj ten shit tak wyglądały u mnie po przejechaniu 30tkm
Stano Opublikowano 29 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2014 Sufit już zrobiony i zamontowany w aucie. Fotki jeszcze przed włożeniem. We wnętrzu prezentuje się mega. ---------- Post dopisany 05-06-2014 at 18:39 ---------- Poprzedni post napisany 25-05-2014 at 23:57 ---------- W aucie ---------- Post dopisany 29-06-2014 at 10:38 ---------- Poprzedni post napisany 05-06-2014 at 18:39 ---------- Jako że auto nie sprzedało się za cene jaką chciałem, a śmieszne propozycje odrzucałem więc działam dalej. Pora na 19 cali. Waham się miedzy tymi dwoma modelami. Oryginalne RS6 A czarnymi Dotz Chętnie poczytam Wasze opinie. Które?
PABLO Opublikowano 29 Czerwca 2014 Opublikowano 29 Czerwca 2014 Do tego auta zdecydowanie bardziej pasują RSy.
Stano Opublikowano 29 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2014 Też jestem przychylny bardziej RSą. Czarne Dotzy dobrze by zgrały. Duże hamulce fajnie by się prezentowały spod nich. Jednak wydaje mi się że te RSy będą solidniejsze do jazdy.
Dev Opublikowano 29 Czerwca 2014 Opublikowano 29 Czerwca 2014 Czarne kola spier....olą wyglad tego auta.
rafalekx Opublikowano 29 Czerwca 2014 Opublikowano 29 Czerwca 2014 Będzie gwint? bez gwintu to 19 nie będzie ładnie wyglądało
Stano Opublikowano 29 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2014 Będzie gwint? bez gwintu to 19 nie będzie ładnie wyglądało Narazie jest Eibach -30mm. Zobaczymy jak spasuje. Póki co dochodze się z Eibachem bo słabo mi tył siadł a przód elegancko. Za tydzień robię modyfikacje wydechu (Ypipe plus katalizator sportowy plus programowe usunięcie sond) więc jeśli nawet gwint będzie potrzebny to nie teraz bo wiadomo ile to wszystko kosztuje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się