Problem z adaptacją
0

    3 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Mój problem zaczął się tradycyjnie od falowania obrotów. czyściłem ją kilka razy szprajem, nawet kiedyś ją odkręciłem żeby z dwóch stron psiknąć ale bez odpinania węży chłodzących. Nie zdawało to egzaminów więc pewnego niedzielnego popołudnia postanowiłem ją wyjąć na stół i umyć ekstrakcją. To był błąd... Bo wiadomo że niedzielna praca w gówno się obraca.

    Wymyłem cały nagar, odkręciłem klapkę żeby lepiej doczyścić bo było go trochę. potem złożyłem jak należy i wrzuciłem do auta. Przy adaptacji ręcznej zaczęło mi coś nie pasować bo nie "kliknęła" charakterystycznie tylko raz na jakiś czas zmieniała ton piszczenia. ale kij. odpał i 1500 obr. zgrzałem silnik, odłączyłem aku, wróciłem za pół godziny dalej to samo. mówie łapie lewe powietrze. rozebrałem znów, złożyłem na cieniutkiej warstwie silikonu, podpiąłem i znowu to samo. czasem na zimnym mam te 900 obr. ale na ciepłym różnie w okolicach 1500.

    Podpiąłem pod interfejs dominator który pożyczyłem. Moje spostrzeżenia. na zgaszonym silniku w blokach pomiarowych kanał 98 na zgaszonym pokazuje dobrze w zależności od wychylenia pedału gazu: "bieg jałowy", "częściowe otwarcie", "pełne otwarcie". Na zapalonym nie wyświetla "bieg jałowy" tylko "częściowe otwarcie" jak nie mam gazu wciśniętego. przy wejściu w nastawy kanał 98 przez chwile zapali się adoptowanie i wywala błąd. Więc komunikacja z przepustnicą jest tylko nie da się zaadoptować. oczywiście błedy kasowane, próbowałem na zimnym na częściowo rozgrzanym i przy 90 st. czujnik temperatury raczej dobry i na zwykłym VAG-u pod lapka też jest to samo.

    doradźcie coś bo niejedną przpustnicę już rozbierałem a teraz zgłupiałem czy to kara za tą niedzielę w garażu czy ki czort :facepalm:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Kiedyś w ADR miałem podobne objawy . Powodem okazała się sonda.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    dobra. obroty ogarnąłem bo klapka była na odwrót założona :doh: ale c**joza bo na vag-u dalej błąd wywala przy adaptacji :whistling:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy