miszczu22 0 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 Cześć. Od kilku dni w moim AWX-ie występuje taki problem: turbo czasem działa normalnie, czasem od 2200 obrotów, czasem od 2500 obrotów, czasem w ogóle się nie włącza. Od tego czasu, choć nie wiem czy to zależne, czasem autko kręci, kręci i nie odpala. Po ponownej próbie odpala na dotyk. Co może być przyczyną? Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 Podepnij vaga i sprawdź błędy , tak będzie szybciej . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszczu22 0 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 Część błędu, którą zapamiętałem: Charge Pressure Control: Positive Deviation Rozumiem, że turbina do czyszczenia...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fafnasty 6 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 sprawdz czy Ci nie zalewa skrzynki z ecu pod podszybiem często gromadzi sie woda wilgoć i skrzynka z ecu tez często jest nieszczelna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszczu22 0 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 Niedawno wyciągałem stamtąd pół litra wody, kiedy miałem problem z wiatrakiem od chłodnicy. Możliwe, że znów jest tam woda... ale jest to zależne z turbo lub odpalaniem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fafnasty 6 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 w skrzynce ecu może zalewać kostki a jest tam sporo kostek które tez są od silnika... ja bym obstawiał właśnie taka przyczynę wysusz i dokładnie uszczelnij skrzynkę ecu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tekilus 1 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 Spróbuj zerknąć na egr czy nie jest zawalony od nagaru - problem odpalania może w nim tkwić, kiedyś miałem tak zaklejony, że po zgaszeniu i zamknięciu klapy nie chciał się otwierać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się