piotraudi 3 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 Witam pasty polerskie 3M sa dobre?? i czy na nie naklada sie wosk czy już nie PASTA 09374 Fast Cut 3M Perfect-iti -PROMOCJA!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Griffe 0 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 Pasty polerskie 3M Perfect It sa dobre. Pracuje z nimi kilka lat. Ta co pokazlaes to akurat najbardziej agresywna, tnaca pasta tej serii. Pasty polerskie sa do korekty lakieru, wosk natomiast do jego zabezpieczenia. Po korekcie myje sie dokladnie auto i woskuje (zabezpiecza LSP) lub ewentualnie aplikuje powloke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotraudi 3 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 Pasty polerskie 3M Perfect It sa dobre. Pracuje z nimi kilka lat.Ta co pokazlaes to akurat najbardziej agresywna, tnaca pasta tej serii. Pasty polerskie sa do korekty lakieru, wosk natomiast do jego zabezpieczenia. Po korekcie myje sie dokladnie auto i woskuje (zabezpiecza LSP) lub ewentualnie aplikuje powloke najbardziej agresywna???możesz troszke jaśniej kolego oraz które z tych past byś proponwał?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kriss SierraFan 3 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 Najbardziej agresywna - mocno ścierna. Wszystko zależy od potrzeb użytkownika. Jedną pasta niewiele wskórasz, możesz narobić jeszcze większego bałaganu... Jeśli masz czarny lakier to na Twoim miejscu oddałbym do kogoś kto się na tym na prawdę zna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Griffe 0 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 Pasta tnaca bialy korek, pasta powiedzmy scierna zielony korek, pasta polerujaca zolty korek i pasta wykonczeniowa niebieski korek. Do tego dedykowane gabki w tych samych kolorach, polerka rotacyjna i doswiadczenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blaszczuEL 0 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 Również często pracuję na pastach 3M i sobie chwalę Przed nałożeniem wosku należy zastosować cleaner, żeby było to zrobione zgodnie ze sztuką i miało ręce i nogi. Jeżeli chodzi o korektę tą pastą którą podałeś to ktoś dobrze napisał, że możesz narobić tylko bałaganu - polecam korektę 3-etapową po której nie będziesz miał na pewno hologramów. Poza tym z tego co wiem to 3M oferowany jest tylko w 1l opakowaniach a do roboty jednego auta tyle nie potrzebujesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Griffe 0 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 Tu sie nie zgodze. Sa opakowania 3M, ale znacznie trudniej dostepne niz np male Menzerny. Niestety zastosowanie korekty 3stopniowej nie daje gwarancji na brak holsow - to kwestia umiejetnosci i doswiadczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gusiak11 0 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 Dobrze kolega pisze jak sie nie ma wprawy to i AIO można bałaganu narobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotraudi 3 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 kiedyś używałem g3 ale to przeżytek mam glinke żółtą valetpro, cliner DODO JUICE LIME PRIME ,WOSK COLLINITE No476s oraz pady średno twardy oraz wykończeniowy czarny wiem 1 litr to duo jak na 1 auto ale w sklepie w pobliżu sprzedają na setki wiec nie muszę kupić litra .Myslalem kupic 3m kolory zielony,żółty niebieski czyli 3 etapy po setce hologramów po takim zestawie nie powinno być widać polerke mam z rególacją obrotów jak to widzicie??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Griffe 0 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 Jesli nie pracowales wczesniej zaopatrz sie w stara maske, dach i probuj, ucz sie. Jesli umiesz i masz doswiadczenie jest spora szansa, ze po samym zielonym korku nie bedzie holsow. W duzej mierze, to wlasnie na tym etapie robi sie hologramy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotraudi 3 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 niby jakies obeznanie mam ,ale zawsze sie przyda kilka dodakowych rad .Człowiek całe życie sie uczy CO DO HOLOGRAMÓW po to sa kolory zółty i niebieski finischowy z mniejsza gradacją aby nie było hologramów po zastosowaniu pasty zielonej prawda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Griffe 0 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 Teoretycznie tak, w praktyce wyglada to nieco inaczej. Co prawda jest to moje wlasne know how, ale w koncu forum jest po to by sobie pomagac. Korekta - wg mnie jest po to aby doprowadzic lakier do jak najlepszego, mozliwie stanu, wiec korekte sama w sobie nalezy sprawdzac, bo pasty maja sporo zapychaczy, ktore powoduja, ze lakier pozornie wyglada extra, niestety po przemyciu nadal widoczne sa uszkodzenia. Z jednej strony wypelniacze maskuja rysy, z drugiej strony holsy rowniez. W rzeczywistosci jest tak, ze polerujesz, wszystko ladnie pieknie, woskujesz i cud, miod, malina i orzeszki - no wlasnie do pierwszego porzadnego mycia. Jesli robisz korekte "tak jak pod powloke" co chwile sprawdzasz przy pomocy plynow inspekcyjnych jak jest naprawde a po skonczonej korekcie myjesz auto, wtedy wiadomo jaki jest stan faktyczny. Hologramy powstaja z roznych powodow. Czesto przez niewlasciwa prace z pasta tnaca - zielony korek, to pasta, ktora poczatkowo tnie a pozniej poleruje lakier, co oznacza, ze nalezy nia pracowac na danym obszarze, przez dany czas, kontrolujac ilosc obrotow czyli szybkosc, nacisk oraz temperature. Konczac prace za szybko, lub dajac za duzo pasty bedzie ciela zostawiajac spory balagan w postaci holsow, ktore albo bede niemozliwe do wyciegniacia zoltym korkiem, albo bedzie to trudne i niezwykle czasochlonne. Jesli nie zrobisz "inspekcji" zolty i niebieski korek pieknie to zamaskuja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotraudi 3 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 rozumiem w bmw miałem lakier akrylowy i po polerce papierem wodnym itp auto było nie do poznania ale tam był lakier akrylowy i trzeba było uważać aby czasem nie dostać sie do podkladu .w audi jak wiadomo akrylu nie ma ale za to lakier jest dość gruby co akurat jest bardzo dobre szkoda tylko ze nie ma jeszcze jednej warstwy clearu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Griffe 0 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 Zaden problem kupic/pozyczyc miernik, ktory poda ile jest klaru:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotraudi 3 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 wiem jaka jest grubość lakieru bo mierzyłem cala przed kupnem:) a ty zajmujesz sie zawodowo lakierem czy takie hobby?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Griffe 0 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 Zawodowo jestem architektem "detailing" to jedna z moich pasji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotraudi 3 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 rozumiem po glince ,pastach 3m ,cleanerze,i wosku efekt powinien być ok czy coś jeszcze byś sugerował? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magicbattle 11 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 Paweł z detalingu i wszystko co z nim zwiazane mogl bys wyklady dawać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gusiak11 0 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 rozumiem po glince ,pastach 3m ,cleanerze,i wosku efekt powinien być ok czy coś jeszcze byś sugerował? Jak nie narobisz bałaganu polerując i zachowasz wszystkie etapy związane z usuwaniem past polerskich to stosując dobry wosk i do niego dedykowany cleaner z efektu powinieneś być bardzo zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Griffe 0 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 Magicbattle dzieki za dobre slowo. Caly czas sie ucze, a wiedza sie dziele, bo lubie jak auta sa wylizane. Lepszy widok na ulicach:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się