e9matic 0 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 Witam Was Mam u siebie usunięty EGR + kolektor od AWX. Podciśnienia oczywiście przerobione. Jednak zastanawiam się, co zrobić ze sterownikiem N18 ? Usunąć wtyczkę, i wywalić permanentnie sterownik ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby_p 3 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 a masz usunięty EGR programowo łacznie z jego błędami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
e9matic 0 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 Tylko fizycznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby_p 3 Opublikowano 24 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2013 to zawór musi zostać bo sypnie błędami ECU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fafnasty 6 Opublikowano 24 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2013 jak usunąć go w ecu??? jest jakaś rozpiska?? poradzi sobie z tym Vcds ? czy komanderem trzeba go usunąć ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
e9matic 0 Opublikowano 24 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2013 Dobre pytanie fafnasty, jest jaka procedura aby wylaczyc programowo, czy tylko "znaffca" jest w stanie to ogarnac ? Ktos robill taki zabieg ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby_p 3 Opublikowano 24 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2013 trzeba go wyciac z programu i do tego jest potrzebny kabel do flashowania np. mpps no i potem umiejętność wycięcia błędu z programu - robią to zazwyczaj chiptunerzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fafnasty 6 Opublikowano 24 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2013 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekg 4 Opublikowano 24 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2013 a po co w ogóle ruszać N18? zostawić tak jak jest, zatkać tylko aby nie zasysał powietrza od strony niestniejącego EGR i po sprawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 24 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2013 a dzwoniłeś u nas do cwiary czy potrafi ci to zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 24 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2013 jak miałem AFNa to tez całkowicie usunołem układ EGR a Leo N18 programowo wylaczyl przy kolekcie softu.niestety Vagowo jest to niemozliwe(ponoc). ogolnie bym tego nie robił tylko jak wyłaczałem silnik to N18 potrafił jeszcze pracowac przez około 1m terkajac co mnie bardzo wkurzał- działo sie to nie zawsze ale bardzo czesto. nie wywalałem go - był na swoim miejscu,przy sprzedazy auta przynajmniej nie było dziwnych pytan dlaczego tak pusto jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fafnasty 6 Opublikowano 24 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2013 właśnie u mnie tez tak brzęczy :grin: ciekaw jestem czy da sie to jakoś zrobić zeby po zgaszeniu nie brzęczał??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się