adi87 0 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 Witam, prosiłbym o analizę logów. Robiłem je bo wczoraj przeszedł mi w tryb awaryjny ok 3 tys obrotów raz na 3 a raz na 4 biegu, więc poczytałem na forum i zrobiłem moje pierwsze logi w życiu, zgodnie z opisem z forum. Prosiłbym o ich analizę, dodam że dziś jeździłem i robiłem logi i nie przeszedł ani razu w tryb awaryjny. Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003,011,010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
german81 1 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 w logach jest wszystko ok . sa zapisane jakies błedy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi87 0 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 Nie ma właśnie , żadnych błędów, dlatego robiłem logi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
german81 1 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 zrób komplet logów .z bloku 1 4 7 13 18 23 statycznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi87 0 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 Nie robiłem bloku 4 bo to PD jest: Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Dodatkowo przejechałem się nim teraz i znów wpadł w tryb awaryjny i wywalił takie coś w błędach: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
german81 1 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 czyli bład jest .zrób jutro pare razy logi tylko z bloku 11 bo bład jest z przeładowania . termostat do wymiany .zrób logi z bloku 4 bo on tez jest istotny w silniku PD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi87 0 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 termostat jest świeżo po wymianie. ok zrobie jutro ten blok 4, a z 11 bloku statyczne czy dymaniczne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
german81 1 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 11 dynamicznie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi87 0 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 no to kolejne logi, 1 i 11 dynamicznie kilka razy w całym zakresie a kilka tylko od 2500 do 3500 z gazem na ok 70%, dziś ani razu trybu awaryjnego. Dodatkowo ta grupa 4 statycznie co wczoraj nie zrobiłem: Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001,011,001,011,001,011,001,011,001,011,001,011,001,011,001,011,001,011,001,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
german81 1 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 geometria sie zacina sprawdz geometrie w pierwszym logu jest na granicy przeładowania a w pozostałych jest w miare ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi87 0 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 a po czym to widzisz? o który fragment dokładnie chodzi? tak jak pisałem, to pierwsze moje logi, i nie za bardzo się na nich rozumiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
german81 1 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 wysterowanie n75 jest w okolicach 94 % i cisnienie rzadane jest nizsze od wykonanego . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się