Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wtryski


thenaturat2

Rekomendowane odpowiedzi

Robiłem regulacje u siebie i skręcasz na max tylko delikatnie i odkręcasz o 180 tak jak fabryka karze po co kombinować. A co do małego oringu to wchodzi on do środka tego grzybka w pompowtrysku. Wracając do tematu to korekcje nie są złe, polecam wymienić filtr paliwa i wlać czegoś do czyszczenia. A telepanie na jałowym to norma :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te z praktyki to wyczytales z jakiegos forum napisane przez leo, jesli auto sluzy ci do jazdy po miescie nie do wyscigow to ustawienie na 120 skruci ich zywot, to jest ustawienie do dizloskiej wyczynowki gdzie wlasciciel c**j kladzie na te pd bo w boksie czeka 2gi komplet ustaw na 180 jak nakazuje producent

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobione!! Ustawiłem synchronizację wałków( trochę zabawy w tym jest). Wartość na początku +3,60stopni, teraz jest jak powinno być 0,0. Powrawiły się odrazu parametry wtrysków jednak 4 jest do wymniany ewentualnie do regeneracji. Jego wartość to +1,10. Pozostałe trzy o ile pamiętam mają w granicach -0,04 do -0,10.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobione!! Ustawiłem synchronizację wałków( trochę zabawy w tym jest). Wartość na początku +3,60stopni, teraz jest jak powinno być 0,0. Powrawiły się odrazu parametry wtrysków jednak 4 jest do wymniany ewentualnie do regeneracji. Jego wartość to +1,10. Pozostałe trzy o ile pamiętam mają w granicach -0,04 do -0,10.

Synchronizację robiłeś mechanicznie czy kompem ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koła wałków ustawiasz mechanicznie ale komp musi być podpięty bo musisz sprawdzać za każdym razem wartości. A wartość musi być 0,0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kto by mi zrobił synchronizację wałków i podpiął do kompa w Warszawie.

robiłem teraz rozrząd i nie podpinany był do kompa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie wina serwisu tylko ludzi którzy zajmowali sie twoim autem...odjebac aby było i niech spie... komus sie nie chce pracowac... zmien serwis...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniłem. Szkoda że nie słyszałeś jak kierownik tłumaczył czemu nie mam synchronizacji wałków, to po prostu żenada:facepalm: :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobione!! Ustawiłem synchronizację wałków( trochę zabawy w tym jest). Wartość na początku +3,60stopni, teraz jest jak powinno być 0,0. Powrawiły się odrazu parametry wtrysków jednak 4 jest do wymniany ewentualnie do regeneracji. Jego wartość to +1,10. Pozostałe trzy o ile pamiętam mają w granicach -0,04 do -0,10.

jezeli nie zdejmowales pasa przedniego zrobiles synchronizache jednego walka...

co do sprawnosci wtryskow zloguj grupe 023. nieprawidlowa wartosc korekcji moze byc spowodowana, nietylko uszkodzonym wtryskiem ale i gorsza kompresja, uszkodzonymi uszczelniaczami wtrysku, lub zuzytym walkiem rozrzadu..

zestaw z fotki jest do PD z 16V mala gumka udzie do gniazda sworznia kulistego.

wtryski piezo Siemensta sa stosowane wylacznie w silnikach BRD, pozstale 16 maja Bosch

---------- Post dopisany at 21:58 ---------- Poprzedni post napisany at 21:57 ----------

Koła wałków ustawiasz mechanicznie ale komp musi być podpięty bo musisz sprawdzać za każdym razem wartości. A wartość musi być 0,0

kompa podpinasz po zakonczeniu wymiany rozrzadu - poskladaniu silnika. wystarczy ustawic wal korbowy oraz walki rozrzadu na blokady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobione!! Ustawiłem synchronizację wałków( trochę zabawy w tym jest). Wartość na początku +3,60stopni, teraz jest jak powinno być 0,0. Powrawiły się odrazu parametry wtrysków jednak 4 jest do wymniany ewentualnie do regeneracji. Jego wartość to +1,10. Pozostałe trzy o ile pamiętam mają w granicach -0,04 do -0,10.

jezeli nie zdejmowales pasa przedniego zrobiles synchronizache jednego walka...

co do sprawnosci wtryskow zloguj grupe 023. nieprawidlowa wartosc korekcji moze byc spowodowana, nietylko uszkodzonym wtryskiem ale i gorsza kompresja, uszkodzonymi uszczelniaczami wtrysku, lub zuzytym walkiem rozrzadu..

zestaw z fotki jest do PD z 16V mala gumka udzie do gniazda sworznia kulistego.

wtryski piezo Siemensta sa stosowane wylacznie w silnikach BRD, pozstale 16 maja Bosch

---------- Post dopisany at 21:58 ---------- Poprzedni post napisany at 21:57 ----------

Koła wałków ustawiasz mechanicznie ale komp musi być podpięty bo musisz sprawdzać za każdym razem wartości. A wartość musi być 0,0

kompa podpinasz po zakonczeniu wymiany rozrzadu - poskladaniu silnika. wystarczy ustawic wal korbowy oraz walki rozrzadu na blokady.

Jak patrzałem to były ustawiane dwa koła. A faktycznie miałem padnięty 4 wtrysk. Po zdemontowaniu wyszło na maszynie że jest rozpiepszony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale czy byl rozebrany przod tj zalozne blokady, czy tylko zdjeta gorna oslona paska?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec dopytaj skad wiedzial ze obydwa walki a nie jeden sa w prawidlowej pozycji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem. Regulował pierwszy wałek od strony filtra powietrza i powiem szczerze udało mu się bo auto zupełnie lepiej chodzi jak wcześniej. Jest ciszej i lepiej się zbiera. Jak pisałem ci na pw znikły problemy z obrotami jak był zimny. Teraz pytanie czy faktycznie mu się udało i to był łud szczęścia czy teraz nie okaże sie że coś jest popieprzone. Chyba że w serwisie nie ustawili tego wałka i jak zakładali nowy rozrząd to im się przestawiło i sami o tym nie wiedzieli tylko dolny zblokowali i już. A czy można sprwadzić to wagiem? Jest to chyba blok nr3 i pisze tam synchronizacja wałków rozrządu. A czy ty możesz coś doradzić jako fachowiec?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wg VCDS u mnie synchronizacja wałków wynosi na zimnym +0,5 a jak ciepły to przeskakuje +1,0

jechać do mechaniora i ustawiać na 0,0 czy dać sobie spokój

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wg VCDS u mnie synchronizacja wałków wynosi na zimnym +0,5 a jak ciepły to przeskakuje +1,0

jechać do mechaniora i ustawiać na 0,0 czy dać sobie spokój

Jeżeli auto chodzi i jest ok to zostaw. A jeśli jest coś nie tak to rób. Generalnie powinno być 0,0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...