mateusz1.1 1 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 Witam. Przyszła kolej i na moje audi... Od jakiegos czasu na biegu jałowym silnik nierówno pracuje, trochę trzęsie budą z moich spostrzeżeń to obroty spadają za nisko, po dodaniu troszeczkę gazu praca silnika wyrównuje się i parametry w grupie 13 wchodzą w granice normy(bez dotykania pow.2). Druga sprawa to w porównaniu do autek kolegów to moje jest duzo słabsze...(ich to possaty b5fl takie same silniki jak mój) Poniżej zamieszczam logi Log (0 - 005) Log (1 - 000) Log (2 - 003) Log (3 - 004) Log (4 - 007) Log (5 - 010) Log (6 - 008) Log (7 - 011) Log (8 - 013,018,023) Log (9 - 013) Log (10 - 018) Log (11 - 023) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
habcio19 0 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 stan wtrysków jest mocno średni.... a po drugie jeśli chodzi o porównanie to passat chociaż większy chyba lżejszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz1.1 1 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Tak na biegu jałowym stan pompek jet kiepski ale po dodaniu odrobiny gazu tzn do 820 wedlug vaga to ich wartosci sie duzooo polepszają wiec moze to nie jest ich wina... Swoją drogą zastanawiam sie czemu obroty tak nisko spadają i własnie na tych niskich obrotach pompki traca swoją sprawnosc i wtedy wywalaja takie wartosci.A turbina i egr dobrze są sterowane?? ---------- Post dopisany 09-01-2014 at 20:30 ---------- Poprzedni post napisany 04-01-2014 at 18:29 ---------- Po zdjęciu pokrywy na pierwszy rzut oka wszystko w porządku lecz po odpaleniu silnika ewidentnie stuka na samym koncu wiec albo na 4 cyl. albo w pompie tandemowej. Nie mam pojęcia czy w pompie ma prawo cos stukać. Czyli stawiam ze te dziwne niemetaliczne odgłosy dochodzą z 4 cylindra. Wiecie moze jak sprawdzic hydro popychacze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afro89 0 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 EGR zaślepiony???? W pompie wstępnego ciśnienia nic nie powinno stukać. Możesz wyciągnąć pompowtryski, widziałem kiedyś przypadek jak jeden pompowtrysk był pęknięty w połowie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz1.1 1 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Tak egr podczas logowania byl zaslepiony. Myśle ze te dziwne dzwieki wydobywajace sie z silnika to przez uszczelnienie pompowtrysku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się