Jani Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Daaawno nie VAGowalem audiczki,a miałem możliwość zapożyczyć vaga, więc teraz proszę kolegów bardziej ogarniętych w tym temacie niż ja, o analizę logów Zgóry bardzo bardzo dziękuje Kąt początku wtrysku do regulacji? czy tyle niema znaczenia ? Czasami na gorącym silniku (po długie trasie) troche gorzej pali, to może być tego wina ? GRUPY BS: LOG 000 LOG 004 LOG 003 LOG 011 GRUPY NORMALNE: Grupy: 007 - VAGLOG 007 Grupy: 000 - VAGLOG 000 Grupy: 001 - VAGLOG 001 Grupy: 003 - VAGLOG 003 Grupy: 004 - VAGLOG 004 Grupy: 013 - VAGLOG 013 Grupy: 023 - VAGLOG 023 LOGI DYNAMICZNE: Grupy: 000 - VAGLOG 000 Grupy: 002 - VAGLOG 002 Grupy: 003 - VAGLOG 003 Grupy: 004 - VAGLOG 004 Grupy: 008 - VAGLOG 008 Grupy: 010 - VAGLOG 010 Grupy: 011 - VAGLOG 011
OLIVER Opublikowano 6 Stycznia 2014 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Mała korekta kąta wtrysku jak piszesz może być ....ale nie ma tragedii:wink: zwiększ dawkę paliwa bo jest troche mała tak około 3,0-3,5 mg/R Pogoń furkę i popatrz na dynamiczny 011 czy doładowanie sie unormuje w przedziale 1900-3000 o/min troche pływa Nie ma źle...To tyle ode mnie ...
dziaba5 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Witam, błedy kasowałem 2 tyg. temu jednak dzisiaj powróciły. Jakieś pomysły? czasami zapala mi sie kontrolka od esp podczas jazdy i wydaje mi sie ze auto wolno sie rozgrzewa z gory dziekuje za odpowiedz (audi a4 b6 1.9 tdi 130km) VAG-COM Version: Release 409.1-S Control Module Part Number: 038 906 019 JT Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 1572 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 63251 Additional Info: WAUZZZ8E44A017611 AUZ6Z0C0145113 1 Fault Found: 17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus P1256 - 35-10 - - - Intermittent VAG-COM Version: Release 409.1-S Control Module Part Number: 8E0 614 517 Component and/or Version: ABS/ESP front 3429 Software Coding: 04255 Work Shop Code: WSC 06435 1 Fault Found: 00526 - Brake Light Switch-F 36-10 - Open Circuit - Intermittent
goldi Opublikowano 6 Stycznia 2014 Opublikowano 6 Stycznia 2014 jani wydłub kata ze środka jeśli masz i przegoń auto zaczyna przeładowywać jak zrobisz porządek z doładowaniem to powtórz logi dynamiczne ---------- Post dopisany at 12:23 ---------- Poprzedni post napisany at 12:18 ---------- dziaba wymień czujnik temperatury i zloguj grupę 7 statyczną będzie wiadomo czy to tylko był czujnik czy termostat do wymiany
dziaba5 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Dzieki za odpowiedz a co jesli chodzi o blad 00526 - Brake Light Switch-F 36-10 - Open Circuit - Intermittent i czasami wlaczajaca sie kontrolka esp???
Jani Opublikowano 6 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2014 Dzięki Panowie kat wycięty już dawno, tylko ostatnio nie latałem audiką w trasy to może zasyfiło turbinke. Przegonie ją przy najbliższej okazji i zobaczymy co wyjdzie
goldi Opublikowano 6 Stycznia 2014 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Przy tak dużym przeładowaniu jak łopatki są zapieczone może przegonienie auta nic nie dać ale możesz ręczie rozruszać sztange i dopiero przegonić auto może się uda bez wyjęcia turbo Sent from my 7 Mozart T8698 using Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się