Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analize logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Daaawno nie VAGowalem audiczki,a miałem możliwość zapożyczyć vaga, więc teraz proszę kolegów bardziej ogarniętych w tym temacie niż ja, o analizę logów :) Zgóry bardzo bardzo dziękuje :)

Kąt początku wtrysku do regulacji? czy tyle niema znaczenia ? Czasami na gorącym silniku (po długie trasie) troche gorzej pali, to może być tego wina ?

GRUPY BS:

LOG 000

LOG 004

LOG 003

LOG 011

GRUPY NORMALNE:

Grupy: 007 - VAGLOG 007

Grupy: 000 - VAGLOG 000

Grupy: 001 - VAGLOG 001

Grupy: 003 - VAGLOG 003

Grupy: 004 - VAGLOG 004

Grupy: 013 - VAGLOG 013

Grupy: 023 - VAGLOG 023

LOGI DYNAMICZNE:

Grupy: 000 - VAGLOG 000

Grupy: 002 - VAGLOG 002

Grupy: 003 - VAGLOG 003

Grupy: 004 - VAGLOG 004

Grupy: 008 - VAGLOG 008

Grupy: 010 - VAGLOG 010

Grupy: 011 - VAGLOG 011

Opublikowano

Mała korekta kąta wtrysku jak piszesz może być ....ale nie ma tragedii:wink:

zwiększ dawkę paliwa bo jest troche mała tak około 3,0-3,5 mg/R

Pogoń furkę i popatrz na dynamiczny 011 czy doładowanie sie unormuje w przedziale 1900-3000 o/min troche pływa

Nie ma źle...To tyle ode mnie ...:wink:

Opublikowano

Witam, błedy kasowałem 2 tyg. temu jednak dzisiaj powróciły. Jakieś pomysły? czasami zapala mi sie kontrolka od esp podczas jazdy i wydaje mi sie ze auto wolno sie rozgrzewa z gory dziekuje za odpowiedz (audi a4 b6 1.9 tdi 130km)

VAG-COM Version: Release 409.1-S

Control Module Part Number: 038 906 019 JT

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 1572

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 63251

Additional Info: WAUZZZ8E44A017611 AUZ6Z0C0145113

1 Fault Found:

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-10 - - - Intermittent

VAG-COM Version: Release 409.1-S

Control Module Part Number: 8E0 614 517

Component and/or Version: ABS/ESP front 3429

Software Coding: 04255

Work Shop Code: WSC 06435

1 Fault Found:

00526 - Brake Light Switch-F

36-10 - Open Circuit - Intermittent

Opublikowano

jani wydłub kata ze środka jeśli masz i przegoń auto zaczyna przeładowywać jak zrobisz porządek z doładowaniem to powtórz logi dynamiczne

---------- Post dopisany at 12:23 ---------- Poprzedni post napisany at 12:18 ----------

dziaba wymień czujnik temperatury i zloguj grupę 7 statyczną będzie wiadomo czy to tylko był czujnik czy termostat do wymiany

Opublikowano

Dzieki za odpowiedz a co jesli chodzi o blad 00526 - Brake Light Switch-F 36-10 - Open Circuit - Intermittent i czasami wlaczajaca sie kontrolka esp???

Opublikowano

Dzięki Panowie ;) kat wycięty już dawno, tylko ostatnio nie latałem audiką w trasy to może zasyfiło turbinke. Przegonie ją przy najbliższej okazji i zobaczymy co wyjdzie :)

Opublikowano

Przy tak dużym przeładowaniu jak łopatki są zapieczone może przegonienie auta nic nie dać ale możesz ręczie rozruszać sztange i dopiero przegonić auto może się uda bez wyjęcia turbo

Sent from my 7 Mozart T8698 using Tapatalk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...