Gepetto 0 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 Witam, Od jakiegoś czasu świeci się check.Silnik zanim złapał temperaturę(ok1-2 min)szarpał przy przyspieszaniu.Po podpięciu pod kompa wyszedł komunikat:PO113 czujnik temp. powietrza zasysanego za wysoki sygnał.Odczytywana temperatura minus 48 stopni.Mechanik kazał mi wymienić przepływomierz.Kupiłem używkę boscha.Po wymianie silnik na zimno pracuje idealnie.Po podpięciu ponownie pod kompa i skasowaniu błąd powraca i ten sygnał -48 stopni nie zginął.Kupiłem nowy przepływomierz boscha,ale go nie zakładałem,bo inny mechanik stwierdził,że to jakiś inny czujnik za to odpowiada.Co dalej robić?Samochód jeżdzi normalnie,a chech dalej świeci i te -48. Silnik ALT 2.0 benz.+gaz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daro84.pl 3 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 Czujnik temperatury zasysanego powietrza siedzi w kolektorze ssącym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gepetto 0 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 Czy to ten czujnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daro84.pl 3 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 Tak to ten. Siedzi z przodu kolektora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gepetto 0 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 dzięki wielkie,sytuacja rozwiązana.Szkoda,że mechanik naciągnął mnie na zakup nowego przepływomierza(390zł).Byłem pewien,że ten czujnik w kolektorze jest ok,bo w pażdzierniku go wymieniałem.Teraz założyłem stary i problem rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daro84.pl 3 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 Na ciepłym silniku też miałeś jakieś objawy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gepetto 0 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 Na ciepłym nie było problemu.Tylko przy zupełnie zimnym silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gogotom 0 Opublikowano 14 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 Może wiecie jak sprawdzić ten czujnik VCDS który kanał i jak warość powina być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 14 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 Engine kanał 004 ostatnie okienko, temp. powinna być tak jak w dolocie czyli pewnie na rozgrzanym silniku na postoju ok 30-50 st zależy jaka temp. na zawnątrz i jak długo chodzi silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gogotom 0 Opublikowano 14 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 POMOCY Mam VCDS tylko gdzie znaleść wartosci jakie powiny być w poszczególnych kanałach Np. czujnik zasysanego powietrza G42 wartośc na rozgrzanym silniku 69 czy nie za dużo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 14 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 Ale co jeszcze chcesz wiedziec? Jak nie wiesz czy czujnik sprawny sprawdz rano przed odpaleniem powinno pokrywac sie z temp. Otoczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się