Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem A4 B5 1Z 90km - notflaut podczas przyśpieszania


gremlin112

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z moim samochodem, podczas wyprzedzania złapał na tzw: "muła" i po chwili znowu się rozpędzał, i teraz ma tak za każdym razem.Wykonałem logi więc jeśli ktoś będzie łaskaw to niech rzuci na nie fachowym okiem :) Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam

dynamiczne Grupy:

000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 005 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003,010,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 009 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

basic settings

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 009 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 005 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

MEASURE BLOCK

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 005 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 009 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź wężyki od N75 i gruchę od turba czy nie jest pęknięta i czy trzyma ciśnienie.

Jednak stawiam na pękniętą sprężynkę w N75

http://a4-klub.pl/1-9-191/problem-zaworem-n75-1-9-tdi-ahu-312277/

Sprawdź to i zrób log dynamiczny 008 i 011 i zobaczymy czy przepływka zacznie dobrze mierzyć jak nie będzie już przeładowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok ale oprócz tego to chyba poważniejszego nic mu nie dolega?

PS.Dzisiaj ciągnął do końca i szedł elegancko bez żadnego przymulenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest silnik 1Z. On ma turbo na zaworze upustowym. Zamulić się go nie da. Co innego turba ze zmienną geometrią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co jakiś czas musisz przegonic na biegu 1,2,3 tak 3000 - 3500tys . bo bedziesz miał tak co jakiś czas, po prostu go zamulasz :(

Spokojnie, nie jeżdżę jak emeryt.Silniczek utrzymuję w ok 2500-3500tys.obr więc nie ma prawa być zamulony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego sprawdz wtyczkę przepływki ja miałem tak ze byla luzna i czasami stykało czasaminie. Podobne objawy były tylko pokazalo błąd przepływki. Po tym zauwazylem luzną kostkę,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...