Darkman Opublikowano 23 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2014 Po wczorajszej rozmowie z DEV to tez już wiem. Na razie robimy zestaw ekonomiczny czyli zaciski A6C6 + tarcze 345. Tył będzie 312 z RS4 b5 o ile uda się zdobyć komplet.
Darkman Opublikowano 23 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2014 Zgadza się maja na tył ale....dla siebie:-)
Arturoo Opublikowano 23 Stycznia 2014 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Max na handel miał...przynajmniej z tydzień/dwa temu
MAGIC87 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Docelowo ma być 345 z przodu i 312 od rs4 z tyłu dlatego o tył się nie pytam:-) swapa robisz na 2,7 i mody 300+ ze az takie heble?
Darkman Opublikowano 23 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2014 hmmm... dla mnie ważne jest bezpieczeństo podróżowania, dlatego heble wydają mi się w tym momencie najważniejsze do zrobienia. Kolega ma A6 C6 3,0 TDi Q i takie zaciski z przodu jakie chce zamontować ( tarcze ma minimalnie większe 347mm) i to ładnie hamuje. Odczuwalna różnica do moich obecnych 312mm . A przy moim aucie które jest nieco lżejsze będzie jeszcze lepiej wyglądało niż w A6.
Arturoo Opublikowano 23 Stycznia 2014 Opublikowano 23 Stycznia 2014 hmmm... dla mnie ważne jest bezpieczeństo podróżowania, dlatego heble wydają mi się w tym momencie najważniejsze do zrobienia. Kolega ma A6 C6 3,0 TDi Q i takie zaciski z przodu jakie chce zamontować ( tarcze ma minimalnie większe 347mm) i to ładnie hamuje. Odczuwalna różnica do moich obecnych 312mm . A przy moim aucie które jest nieco lżejsze będzie jeszcze lepiej wyglądało niż w A6. dla mnie również ....,reszta jest święcie przekonana ,że jest inaczej bo mam jakie mam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się