Nowak92 0 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 Witam, w dniu dzisiejszym w mojej Audiczce turbina rozłożyła sie na 2 częsci, część aluminiowa odzielona od żeliwa. wypluło olej ale silnik nadal pracował. Moje pytanie jako wy jesteście stałymi użytkownikami silnikow diesla brzmi: Co mam teraz najlepiej zrobic? jakie wasz propozycje? Proszę o waszą pomoc, z Góry dziękuję! moja Audi a4 z silnikiem 1.9 TDI 110 KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 teraz to musisz wyciagnąc turbo z auta i wysłac do regeneracji na Twoim miejscu od razu bym pakował z AWX-a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowak92 0 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 z AWX w sensie? proszę o oświecenie bo jestem zielony w pewnych tematach. Ale mam rozumieć że IC do czyszczenia skoro wywaliło olej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 IC musisz wyciagnąć i wypłukać turbo wrzucasz wieksze, co jest podstawa do modyfikacji i wiekszej mocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 Z awx w sensie wieksze mocniejsze turbo.Jak wysr..olej to mie koniecznie musisz czyscik uklad bo kazde TDI ma olej w dolocie moze ic tak jak piszesz.jak masz kata to tez taki olej mogl mu zaszkodzic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowak92 0 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 To zaproponujcie gdzie mam wysłać Turbo bo w moich okolicach jest porażka z regeneracją, dajcie jakiś namiar na kogoś sprawdzonego i konkretnego. było to tak, że dałem wysokie obroty i w pewnym momencie Zobaczyłem czarny dym od razu zgasiłem silnik poczym dociekałem co jest nie tak, odpaliłem ponownie dymu nie było i sprawdzałem gdzie jest przyczyna tego dymu. Nic nie zauważyłem poczym "przegazowałem" podszedłem do silnika zauazyłem wyciek oleju w poblizu turbo. złapałem za wąż przy aluminiowej obudowie Turbo i część aluminiowa odeszła od żeliwnej. Wasza pomoc i propozycje bardzo mile widziane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 Reampoland.pl - Ream-Poland o/Lublin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowak92 0 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 A jakie koszta tego wszystkiego mnie czekają? to jak będe się z nimi kontaktował to co im tam powiedzieć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 nic nie musisz mówic pakujesz turbo, kartka do srodka i wysyłką zadzwon do nich to podadzą Ci przyblizony koszt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowak92 0 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 Dziękuję bardzo kolego za pomoc!! jutro od rana działam. A czy nie lepiej będzie kupić używane turbo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 Kolego jak chcesz uderzac w turbo z awx to musisz takowego szukac,do kompletu jeszcze przejsciowke i najlepiej kolektor z awx plus przejsciowka do niego. Koszty tak: Turbo 600-800 Kolektor 75-100 Przejsciowki po 70#2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowak92 0 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 To mam rozumieć iż trzeba jeszcze coś dokupywać do interesu z AWX? nie wystarcza samo turbo? W chwili obecnej panuje bezrobocie i chciałbym jakoś w dobrej cenie to zrobić i solidnie. wiec kazdą waszą poradę wysłucham. ile mnie wyniesie taki remont, pytanie do osob które juz miały taki problem albo coś wspólnego z tym tematem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 turbo AWX wymaga dołożenia redukcji bo jest wieksza średnica na wyjsciu, koszt ok 70zł mozna tez zapodac kolektor od AWX który ma wiekszy przelot do tego program i 150kM jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowak92 0 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 Przedtem jeździłem VW Vento tam nie było zadnego problemu:P teraz Audi. A program to co trzeba ? Zielony jestem więc pytam o wszystkie informacje;) a skoro większa moc to pompa wtryskowa badz wtryski nie muszą podlegać zmianie? to mniej wiecej 1500zł muszę mieć na taką naprawę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 Jak chcesz po kosztach to szukaj uzywki do afn/avg Jak chcesz dobrze i po kosztach to wysylaj turbo tam gdzie tomek radzi Jak chcesz isc moc to dolicz wirusa koszt 700-1000 i masz juz mocne 1.9:wink: Jak chcesz awx to juz lepiej zrobic wirusa dlatego ze inaczej nie wykorzystasz jego potencjalu.wtryski pompa zostaje ta sama chodz nie musi:naughty: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowak92 0 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 Koszt "Wirusa" 700-1000pln?;p to żeby mieć AWX trzeba mieć w kieszonce jakieś 2300zł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 mniej wiecej, ale warto !!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowak92 0 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 Chodozi o finanse których w chwili obecnej nie posiadam i wiem, ze warto lecz cięzko z pln..;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sawul 2 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 Pakój od Awx używane +przewód jak nie masz kasy.Ostatnio takie zakladalem 570 zl do paska i zapierdziela. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowak92 0 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 Wydaję mi się iż najlepszym rozwiązaniem będzie zakup używanej turbiny. Większość mechaników kórych dzisiaj pytałem stwierdziło, że lepsza używka niz regenerowana. Niby dłuzej pociągnie a firma zajmująca się regeneracją pomp daje 2 lata gwarancji, gdy sie odda na gwarancje to zawsze znajdą jakiąś wymówkę. ---------- Post dopisany 28-01-2014 at 15:45 ---------- Poprzedni post napisany 27-01-2014 at 23:14 ---------- Dobra rada z waszej strony, co najlepiej kupić: Turbo używane czy po regeneracji? Proszę o pilną pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się