pet3r 0 Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 masz dwa kolektory wydechowe, czyli dwa katalizatory, czyli dwie sondy - lewa i prawa . mialem kiedys problem z jedna sonda, uniwersalne to koszt ok 80 zl za sztuke ale podobno kasa wyrzucona w bloto mechanik proponowal mi 2 sondy za bodajze 400 zl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 pet3er ma racje, uniwersalna to kasa w błoto z reguły... Koszt jednej sondy w Intercarsie to 456 zł, a Ty masz dwie. Oznaczenie B2 S1 to sonda po stronie kierowcy, przed katalizatorem Numer VAG : 078 906 265 D (078906265D) Przed zakupem, sondę należałoby najpierw pomierzyć miernikiem, jak ktoś może niech poda wartosci. A dlaczego ? Bo przyczyna tego błędu to niekoniecznie sonda. Choć nawet jak pomiar będzie ok, to też przyczną może nie być sonda To może być filtr paliwa stary (zmieniłeś ?), słabe ciśnienie pompy paliwa (musisz pojechac gdzies pomierzyc) Albo jakies lewe powietrze... http://www.ngkntk.pl/Testy_dzia3ania.1344.0.html http://www.magnetimarelli.pl/sondy_lambda1.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jordan233 0 Opublikowano 26 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 pre_pl powiedz mi jak wiesz,po tym strzale co wywaliło mi z tyłu silnika ten plastik od powietrza,to znalazłem przewod z powietrzem(cienkitki) on zasysa powietrze, ale niemoge znaleść jego miejsca spoczynku. jestem w Holandii ,mam obok serwis VW I AUDI ,ale jak pomysle ile mnie skasuja to dopiero będzie załamka! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 powiedz mi jak wiesz,po tym strzale co wywaliło mi z tyłu silnika ten plastik od powietrza,to znalazłem przewod z powietrzem(cienkitki) on zasysa powietrze, ale niemoge znaleść jego miejsca spoczynku. jestem w Holandii ,mam obok serwis VW I AUDI ,ale jak pomysle ile mnie skasuja to dopiero będzie załamka! ha ! możliwa przyczyna błędów.... A masz możliwośc zrobienia zdjęcia ? Albo gdzie jest zamontowany drugi koniec, poszukaj numeru VAG też tej rzeczy. Ooo, możesz też podać numer tego przewodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jordan233 0 Opublikowano 26 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 pre_pl jutro zrobie jakieś fotki i odrazu wrzuce? tylko na co?,mam tylko kamerke internetową,ale za to dobra i zrobie jakieś fotki pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 jutro zrobie jakieś fotki i odrazu wrzuce? tylko na co no wrzuć na fotosik.pl, albo imageshack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jordan233 0 Opublikowano 27 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c9c3c51c0f860388.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c89c28c325dbfcca.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4b55951165e49a49.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9a42249e13a0c851.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 chodzi Ci o ten przewód zaznaczony czerwoną strzałką ? Nie da się odczytać numeru VAG ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jordan233 0 Opublikowano 27 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 kuknij te fotki ,to jest drugi przewód od podcisnienia(chyba ,to jest ten cienki przewód co zasysa powietrze ,a ten drugi co zaznaczyłeś pre_pl to jest ten plstikowy,zobacze czy są na nich numery Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jordan233 0 Opublikowano 29 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 czy ktos potrafi mi pomóc?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staniek 61 Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 Mogę pomóc jeśli chodzi o umiejscowienie tego wężyka (chyba, że już po problemie). Mam nadzieje, że nikogo nie wkurzę za bardzo postem nie na temat Na zdjęciach widac dokładnie co, gdzie i jak :smile: Ten grubszy przewód to odpowietrzenie i można go bezproblemowo skleic Kropelką itp. i dla pewności okręcic jakąś taśmą-izolacją. Ten cieńszy ma związek (jestem prawie pewny) z obrotami biegu jałowego, i powinien byc założony na kruciec wskazany strzałką. Tylko, że u Ciebie kruciec ten został ułamany kiedy strzeliło (spróbuj skleic). Ps.zakładaj sekwencje, a problemy znikną tzn.te znikną, a w ich miejsce pojawią się nowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jordan233 0 Opublikowano 6 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 staniek z nieba mi spadłeś! jeden problem będe miec zgłowy bo zacholere niewiedziałem gzie ten cienki wezyk przychodzi,dlatego mi obroty na wolnysz szaleja ,a VAG pokazał głąd sondy lambda,może coś w tym jest,dzieki serdeczne! Oczywiscie ze zakladam sekwencje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się