Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5] ASR nie da sie wylaczyc


jordan233

Rekomendowane odpowiedzi

masz dwa kolektory wydechowe, czyli dwa katalizatory, czyli dwie sondy - lewa i prawa :) . mialem kiedys problem z jedna sonda, uniwersalne to koszt ok 80 zl za sztuke ale podobno kasa wyrzucona w bloto :) mechanik proponowal mi 2 sondy za bodajze 400 zl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pet3er ma racje, uniwersalna to kasa w błoto z reguły...

Koszt jednej sondy w Intercarsie to 456 zł, a Ty masz dwie.

Oznaczenie B2 S1 to sonda po stronie kierowcy, przed katalizatorem

Numer VAG : 078 906 265 D (078906265D)

Przed zakupem, sondę należałoby najpierw pomierzyć miernikiem, jak ktoś może niech poda wartosci.

A dlaczego ? Bo przyczyna tego błędu to niekoniecznie sonda. Choć nawet jak pomiar będzie ok, to też przyczną może nie być sonda ;) To może być filtr paliwa stary (zmieniłeś ?), słabe ciśnienie pompy paliwa (musisz pojechac gdzies pomierzyc)

Albo jakies lewe powietrze...

http://www.ngkntk.pl/Testy_dzia3ania.1344.0.html

http://www.magnetimarelli.pl/sondy_lambda1.htm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pre_pl powiedz mi jak wiesz,po tym strzale co wywaliło mi z tyłu silnika ten plastik od powietrza,to znalazłem przewod z powietrzem(cienkitki) on zasysa powietrze, ale niemoge znaleść jego miejsca spoczynku. :( jestem w Holandii ,mam obok serwis VW I AUDI ,ale jak pomysle ile mnie skasuja to dopiero będzie załamka!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiedz mi jak wiesz,po tym strzale co wywaliło mi z tyłu silnika ten plastik od powietrza,to znalazłem przewod z powietrzem(cienkitki) on zasysa powietrze, ale niemoge znaleść jego miejsca spoczynku. :( jestem w Holandii ,mam obok serwis VW I AUDI ,ale jak pomysle ile mnie skasuja to dopiero będzie załamka!

ha ! możliwa przyczyna błędów....

A masz możliwośc zrobienia zdjęcia ? Albo gdzie jest zamontowany drugi koniec, poszukaj numeru VAG też tej rzeczy. Ooo, możesz też podać numer tego przewodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pre_pl jutro zrobie jakieś fotki i odrazu wrzuce? tylko na co?,mam tylko kamerke internetową,ale za to dobra ;) i zrobie jakieś fotki

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kuknij te fotki ,to jest drugi przewód od podcisnienia(chyba :) ,to jest ten cienki przewód co zasysa powietrze ,a ten drugi co zaznaczyłeś pre_pl to jest ten plstikowy,zobacze czy są na nich numery

a.jpg

b.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogę pomóc jeśli chodzi o umiejscowienie tego wężyka (chyba, że już po problemie).

Mam nadzieje, że nikogo nie wkurzę za bardzo postem nie na temat :wink:

Na zdjęciach widac dokładnie co, gdzie i jak :smile:

Ten grubszy przewód to odpowietrzenie i można go bezproblemowo skleic Kropelką itp. i dla pewności okręcic jakąś taśmą-izolacją.

Ten cieńszy ma związek (jestem prawie pewny) z obrotami biegu jałowego, i powinien byc założony na kruciec wskazany strzałką.

Tylko, że u Ciebie kruciec ten został ułamany kiedy strzeliło (spróbuj skleic).

6af2b3e68f3707b0m.jpg d959540ce8442521m.jpg 3bb3ef04bb257f27m.jpg

Ps.zakładaj sekwencje, a problemy znikną :wink: tzn.te znikną, a w ich miejsce pojawią się nowe :rotfl:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

staniek z nieba mi spadłeś! :) jeden problem będe miec zgłowy bo zacholere niewiedziałem gzie ten cienki wezyk przychodzi,dlatego mi obroty na wolnysz szaleja ,a VAG pokazał głąd sondy lambda,może coś w tym jest,dzieki serdeczne! Oczywiscie ze zakladam sekwencje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...