Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Rano ciężko uruchamia się silnik


DOCENT90

Rekomendowane odpowiedzi

Problem jest taki ,że rano muszę kręcić kilkanaście sekund zanim zapali, nowe świece ,nowy filtr paliwa,powietrza, wygląda tak jak by paliwa nie dostawał.Niekiedy gdy zapali dobrze to dziwnie silnik pyrka nie wchodzi na obroty ale to trwa kilka sekund potem jest wzorowo- acha te objawy o których piszę to wszystko na zimnym motorku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda mi to na cofające się paliwo. Jeśli zaczęło się po wymianie filtra paliwa to prawdopodobnie jest nieszczelnośc. Sprawdziłbym dokładnie zaciśnięcie opasek i przewody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podlaczylbym VAG

sprawdzil kat synchronizacji, kat i czas trwania wstrysku na biegu jalowym oraz bledy (byc moze masz uszkodzony czujnik Halla)

jezeli bedzie OK sprawdzilbym uszczelnienie pompowtryskiwaczy,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wiesz mam troche problem ze wskażnikiem temperatury a na różnych forach wyczytałem ,że to ciężkie palenie rano może mieć zwiazek z czujnikami - czy jest to możliwe? :mysli:[br]Dopisany: 17 Sierpień 2008, 18:32 _________________________________________________Jeden koleś napisał ,że jak rano poodpinał kostki z czujników temp. to zapalił zimny na dotyk :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wiesz mam troche problem ze wskażnikiem temperatury a na różnych forach wyczytałem ,że to ciężkie palenie rano może mieć zwiazek z czujnikami - czy jest to możliwe? :mysli:[br]Dopisany: 17 Sierpień 2008, 18:32 _________________________________________________Jeden koleś napisał ,że jak rano poodpinał kostki z czujników temp. to zapalił zimny na dotyk :confused4:

oczywiscie, dlatego szukanie usterek bez VAG-a, to dzialanie na oslep

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie coś to jest trochę wróżenie z fusów.

Moja rada - przeczytaj ten wątek:

http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html

i wtedy :vaglogi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy w w serwisie AUDI chłopaki pomierza to wszystko dobrze bo chyba tam pojadę nie chcę jeżdzić od jednego do drugiego a każdy co innego gada.Jak coś się dowiem to dam znać. :hi:POZDRAWIAM

Pewnie coś tam zrobią, ale skasują za to na pewno sporą kwotę.

Nie lepiej jakbyś podjechał na jakiegoś spota gdzie masz najbliżej lub poszukał kogoś z VAGiem o pomoc.

Zawsze też zamiast płacić w ASO możesz kupić sobie VAGa i sam zrobić wszystko.

Tutaj masz wątek o zakupie interfejsu:

http://www.a4-klub.pl/smf/all_vagcom_jaki_kupic-t4810.0.html

Polecam ze swojej strony taki interfejs:

http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=77

lub taki tańszy:

http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=246

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...