Skocz do zawartości

DOCENT90

Pasjonat
  • Postów

    55
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O DOCENT90

Osiągnięcia DOCENT90

0

Reputacja

  1. Witaj ja miałem taki sam problem jakiś czas temu u siebie.Moja A4 miała 10 poduszek i po zapaleniu w mróz -30 stopni zaswieciła sie kontrolka. Kombinowałem pod siedzeniami itp i nic to nie dało.Sprawa jest prosta musisz dostac się do sterownika poduszek i go wymontować.Są dwie usterki sterownika albo mechaniczna czyli uszkodzenie mikrokontrolera(nie da się naprawić i trzeba nowy)lub(skasował się jego soft pamięć wtedy da się wgrać nowy).U mnie był taki sterownik 8D0959655f nr.błędu 65535.Dzieje się tak jak przy rozruchu w mróz napięcie spadnie poniżej 10 volt one są bardzo czułe.Mozolna i trochę wkurzająca robota.Sterownik jest zamontowany na tunelu środkowym od góry pod radiem i za popielniczką(ja miałem duże radio compact i kaseta)wyciągasz je i tamtym otworem mozolnie odkręcasz sterownik.Jeżeli masz małe radio musisz kombinować aby się do niego dobrać bez rozbierania tunelu.Ja swój sterownik wysłałem do firmy którą znalazłem w internecie tam pewien pan mi go zdiagnozował oddzwonił i powiedział co mu jest(u mnie skasował się soft) Wgrał mi drugi za 130zł i wszystko juz grało tak jak ma być.Podaję namiary na firmę.Zadzwonisz powiesz co jest i wyślesz.Pamietaj o jednym jek juz będziesz mieć naprawiony sterownik to go podepnij ale nie zapalaj silnika.Przekręć zapłon i czekaj aż zgasnie kontrolka poduszki i reszta lampek.Może być tak że tylko poducha będzie świecić(pobiera dane z sensorów i kompa auta) może się świecić nawet 3 godziny ale nie zapalaj.Dopiero jek zgaśnie to wyłącz zapłon potem załącz na nowo i jak już zgaśnie to zapalaj.Musisz mieć wtedy zdrowy akumulator bo będzie powtórka.Te auta boją się spadków napięć.Ok przesyłam namiary na firmę adres niżej.Myślę,że pomogłem. Siedziba firmy: P.P.U.H. "LEKER" Leszek Nowak ul. Reymonta 22 67-400 Wschowa woj. lubuskie Giełdy samochodowe: - Poznań - stanowisko 608 (Czwartek, Niedziela) - Lubin - sektor a/b (Sobota) - Gliwice - stanowisko 155, 156 (Niedziela) Kontakt telefoniczny: Tel. / Fax: (65) 540 11 81 Tel. kom.: 603 609 884, 607 261 075, 603 244 237 Strona WWW: http://www.leker.inten.pl/ E-mail: [email protected], [email protected] http://www.leker.inten.pl/
  2. Cześć !!! ja miałem to samo sprawdź pompę vacu paliwa przy przegrodzie ona podaje wstępne ciśnienie ropy na wtryski . Jeżeli jest wilgotna obudowa to pompa się rozszczelniła i paliwo się wraca u mnie tak było i w większości tych silników tak się robi. Po wymianie pompy na nową jest po sprawie auto pali za każdym razem od pół obrotu. Koszt nowej pompy - ja w lublinie w aso zapłaciłem 790 zł a w sklepach mówili 1200-1400. Uszczelnianie tej pompy nic nie da tego się nie regeneruje nawet jak uszczelnisz to i tak ona nie ma już wydajności ,te pompy miały wadliwą konstrukcję tak powiedzieli w aso kupę ludzi je wymienia- te nowe są inaczej zrobione konstrukcyjnie. Nie baw się z kombinowaniem sprawdź pompę. Myślę że pomogłem.
  3. Cze u mnie 285 tys i jak na razie super wozi
  4. Sprawdź szczelność przewodów zasilających silnik w paliwo pewnie podłapuje powietrze ja to już też miałem i to było to jechał do 120 a potem jak syrenka po skasowaniu nieszczelności power że ho ho
  5. Cze!! Sprawdz czy nie masz wycieków z vacu pompy paliwy wstępnego ciśnienia tam z tyłu przy głowicy może tam się leje i z tego ten problem.
  6. Witaj !!! Ja mam tez 10 poduch u siebie rocznik ten sam tylko avant .Numer sterownika 8D0 959 655 F BOSCH na bank bo go demontowałem. U mnie był problem tego typu że zapaliła się kontrolka poduch i nie gasła a błędu nie dało się usunąć bo pokazywało komunikat USZKODZONY STEROWNIK u mechaniora na komputerze. Jeżeli to się dzieje u ciebie to nie szukaj używki bo nie podpasujesz a nowy w aso 1460zł. Są dwa rodzaje usterek w tych sterownikach tzn. skasowanie się softu (programu sterownika)na skutek nagłego spadku napięcia czyli stracił pamięć lub też mechaniczne uszkodzenie wewnątrz czyli uszkodzony mikrokontroler w obwodach sterownika. Pierwsza usterka czyli skasowanie się softu jest do zrobienia (u mnie tak było wgranie softu i wszystko gra).Przy drugiej usterce to lipa.Koszt wgrania softu to 150zł. U mnie chodzi już 1,5 roku i bez zastrzeżeń. Wszyscy elektrycy mówili że sterownik do wymiany a co się okazało - skasowana pamięć. Tu masz namiary na solidnego gościa co ci to zrobi,wyślesz mu sterownik a on go zdiagnozuje i powie co go boli. P.P.U.H "LEKER" LESZEK NOWAK UL.REYMONTA 22 67-400 WSCHOWA WOJ.LUBUSKIE Tel. kom.: 0 603 609 884, 0 607 261 075, 0 603 244 237 E-mail: [email protected], [email protected] Myślę,że Ci pomogłem :>
  7. :hi:Witam mam pytanko do wszystkich posiadających zawieszenie 1BE -20% jakie tam zastosować amorki aby wszystko grało.Jeżeli ktoś u siebie wymieniał to bym był wdzięczny za podpowiedzi jakie zamontować i ile ewentualnie takie amorki kosztują w ASO. No i oczywiście zamienniki dobrej firmy też mogą być.
  8. Mój problem polega na cieknącej maglownicy pod gumową osłoną.Gdzie można zregenerować w okolicy Lublina.Kolega mi podpowiedział że z passata też się nadaje.Kto ma jakieś namiary na solidną firmę bardzo bym był wdzięczny.
  9. U mnie nie ma filtra oleju jest tylko wkład - z góry odkręcasz korek i wymieniasz ten wkładzik tak że przy wymianie nic się nie odkręciło a cieknie pomiędzy chłodniczką oleju a obudową wkładu (nie przy bloku silnika).
  10. Podczas wymiany oleju zauważyłem wyciek który pojawił się przy filtrze.Najprawdopodobniej cieknie pomiędzy obudową filtra a tą aluminiową obudową w której płynie płyn chłodniczy który chłodzi olej(taki aluminiowy kwadrat).Nie cieknie miedzy blokiem a obudową filtra.Czy tam jest jakiś oring który się wymienia i czy sam dam radę to zrobi? Czy trzeba wypuszczać płyn ? Wyciek pojawił się podczas dużych mrozów.Proszę o pomoc jeżeli ktoś to robił.
  11. JA miałem to samo w zeszłym roku kupiłem ori pompę w aso audi za 750 zł i po sprawie pali od pół obrotu .W sklepie powiedzieli mi 1350. Te pompy które mieliśmy zamontowane fabrycznie były innej konstrukcji i po około 200 tys. przebiegu rozszczelniały sie a co za tym idzie układ się zapowietrzał i palenia nie ma. Nowa pompa jest całkiem inna konstrukcyjnie nie ma tych gumowych oringów uszczelniających tylko metalową uszczelkę.Sam ją wymieniłem w domu w godzinę i po sprawie, dostęp trochę ciężki ale warto było.Nie słuchaj tego że te pompy sie regeneruje bo po pół roku będzie to samo rozszczelni się w innym miejscu i robota podwójna. Zapłać więcej kasy i nie wrócisz do tej roboty więcej .Pozdrawiam !!
  12. Witam mam takie pytanie czy w aso audi jest możliwość sprawdzenia całego układu xenonów no wiecie od ustawienia lamp do sprawdzenia systemu samopoziomowania.Po włączeniu świateł poziomują się same ale bardzo delikatnie( na ścianie widać tylko delikatny ruch dół - góra ) nie wiem o ile powinny opadać do dołu i podnosić się ku górze.Pewnie mam coś nie tak bo w innych autach to sporo idą do dołu a potem w górę nawet widać taki efekt bez podjazdu pod ścianę.Czujniki od samopoziomu pewnie sa ok bo 2 lampy się poruszają ale jak dla mnie to ten ruch jest za delikatny i ma za mały skok.
  13. Mam taki problem kiedy odpale klimę na auto to chłodzi elegancko tylko dmucha z przerwami po 5 sek raz na szybę a raz przez kratki centralne i słychać jak któryś z silniczków cały czas sobie tam bzyka od tych klapek(czasami po kilku minutach jazdy wszystko sie normuje i dmucha tylko centralnymi kratkami-chyba tak prawidłowo powinno być).Czy jakieś czyszczenie tego silniczka pomoże.Nie mam pojęcia co się dzieje z moja klima.Wkurza mnie to troszkę - co z tym zrobić ? :gwizdanie:
  14. Polecam naszego kolege z forum ( MAREWEL) Chełm ul. Kilińskiego 21.Ostatnio robił mi rozrząd i elegancko wszystko poskładał równo i solidnie - przodek jak ma być.Cena za robociznę 200zł a fura do odebrania w jeden dzień z fakturą na cześci.
  15. Sterownik naprawiony.Już poduszka nie świeci i gaśnie normalnie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...