DOCENT90 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Problem jest taki ,że rano muszę kręcić kilkanaście sekund zanim zapali, nowe świece ,nowy filtr paliwa,powietrza, wygląda tak jak by paliwa nie dostawał.Niekiedy gdy zapali dobrze to dziwnie silnik pyrka nie wchodzi na obroty ale to trwa kilka sekund potem jest wzorowo- acha te objawy o których piszę to wszystko na zimnym motorku.
proton2 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Wygląda mi to na cofające się paliwo. Jeśli zaczęło się po wymianie filtra paliwa to prawdopodobnie jest nieszczelnośc. Sprawdziłbym dokładnie zaciśnięcie opasek i przewody.
Musashi Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 podlaczylbym VAG sprawdzil kat synchronizacji, kat i czas trwania wstrysku na biegu jalowym oraz bledy (byc moze masz uszkodzony czujnik Halla) jezeli bedzie OK sprawdzilbym uszczelnienie pompowtryskiwaczy,
DOCENT90 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Jak wiesz mam troche problem ze wskażnikiem temperatury a na różnych forach wyczytałem ,że to ciężkie palenie rano może mieć zwiazek z czujnikami - czy jest to możliwe? [br]Dopisany: 17 Sierpień 2008, 18:32 _________________________________________________Jeden koleś napisał ,że jak rano poodpinał kostki z czujników temp. to zapalił zimny na dotyk
Musashi Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Jak wiesz mam troche problem ze wskażnikiem temperatury a na różnych forach wyczytałem ,że to ciężkie palenie rano może mieć zwiazek z czujnikami - czy jest to możliwe? [br]Dopisany: 17 Sierpień 2008, 18:32 _________________________________________________Jeden koleś napisał ,że jak rano poodpinał kostki z czujników temp. to zapalił zimny na dotyk oczywiscie, dlatego szukanie usterek bez VAG-a, to dzialanie na oslep
lukaszr Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Takie coś to jest trochę wróżenie z fusów. Moja rada - przeczytaj ten wątek: http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html i wtedy
DOCENT90 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Czy w w serwisie AUDI chłopaki pomierza to wszystko dobrze bo chyba tam pojadę nie chcę jeżdzić od jednego do drugiego a każdy co innego gada.Jak coś się dowiem to dam znać. :hi:POZDRAWIAM
lukaszr Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Czy w w serwisie AUDI chłopaki pomierza to wszystko dobrze bo chyba tam pojadę nie chcę jeżdzić od jednego do drugiego a każdy co innego gada.Jak coś się dowiem to dam znać. :hi:POZDRAWIAM Pewnie coś tam zrobią, ale skasują za to na pewno sporą kwotę. Nie lepiej jakbyś podjechał na jakiegoś spota gdzie masz najbliżej lub poszukał kogoś z VAGiem o pomoc. Zawsze też zamiast płacić w ASO możesz kupić sobie VAGa i sam zrobić wszystko. Tutaj masz wątek o zakupie interfejsu: http://www.a4-klub.pl/smf/all_vagcom_jaki_kupic-t4810.0.html Polecam ze swojej strony taki interfejs: http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=77 lub taki tańszy: http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=246
Smieszny Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Opublikowano 18 Sierpnia 2008 przed odpaleniem wlacz i wylacz pare razy zaplon sluchajac stylu czy dziala pompa paliwa jak po takiej operacji bedzie normalnie palil to wiesz co moze byc przyczyna
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się