Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A3 słabo ciągnie pow. 3tys.


konus

Rekomendowane odpowiedzi

Pacjent to A3 silnik to 1.8 bez turbo AGN. Kumpel ma problem na ciepłym silniku że powyżej 3 tys. łapie mu delikatnego muła i słabo się wkręca na obroty. Co może być przyczyną? Wstępnie wykluczone czujniki temp., przewody, świece, przepustnica, przepływomierz, filtr paliwa, filtr powietrza.

Jest prawdopodobieństwo że jest to wina rozrządu który pasuje już wymienić? Które bloki najlepiej logować żeby coś wiedzieć? :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A na jakiej podstawie wyeliminowałeś wszystkie rzeczy w/wymienione ?? wszystko jest nowe ?? Sprawdzić proponowałbym pompę paliwa, może być słabo wydajna na wyższych obrotach, a jeśli wszystkie te rzeczy są ok to zostaje sprawdzić ciśnienie na zimnym silniku wykręcając świece i po kolei sprawdzać, oraz na ciepłym, kiedyś polówkę miałem to tak było na zimnym ok, a jak się rozgrzała to muł okazało się że jest spadek ciśnienia z 11 barów na niecałe 7 na czwartym cylindrze cóż głowica w górę i do remontu (coś mi się wydaje że i tak tu będzie) Rozrząd nie ma nic do tego zwłaszcza że dzieje ci się to na ciepłym silniku, a że wymienić trzeba to bym nie zwlekał bo koszta zaraz Ci się okażą że będą wyższe jak pasek pęknie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

logi dynamiczne logi 2 6 7 13 25 zrób to Ci powiem co jest przyczyną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A na jakiej podstawie wyeliminowałeś wszystkie rzeczy w/wymienione ?? wszystko jest nowe ?? Sprawdzić proponowałbym pompę paliwa, może być słabo wydajna na wyższych obrotach, a jeśli wszystkie te rzeczy są ok to zostaje sprawdzić ciśnienie na zimnym silniku wykręcając świece i po kolei sprawdzać, oraz na ciepłym, kiedyś polówkę miałem to tak było na zimnym ok, a jak się rozgrzała to muł okazało się że jest spadek ciśnienia z 11 barów na niecałe 7 na czwartym cylindrze cóż głowica w górę i do remontu (coś mi się wydaje że i tak tu będzie) Rozrząd nie ma nic do tego zwłaszcza że dzieje ci się to na ciepłym silniku, a że wymienić trzeba to bym nie zwlekał bo koszta zaraz Ci się okażą że będą wyższe jak pasek pęknie.

Wszystko co wyeliminowane było zrobione od czasu kiedy się zaczął problem. rozrząd może mieć na rzeczy bo tam jest zmienna faza.

logi dynamiczne logi 2 6 7 13 25 zrób to Ci powiem co jest przyczyną.

Wrzuciłem do wątku z logami: http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/prosba-analize-logow-314770/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...