Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spory problem z zakodowaniem centralnego zamka ???


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam koledzy mam wielki problem jakiś czas temu odłączyłem akumulator i rozkodował się centralny zamek , próbowałem zakodowac vagiem ale nie da rady,sposób na dwa kluczyki tez nic nie daje ,byłem już u 2 elektryków i nie da rady , każdy sposób kodowania nic nie daje jeden i drugi pilot nie działa, wiec jeden z tych elektryków poradził zebym wymienił moduł komfortu , dziwne jest to ze ze w module komforu nie wyświetlają się żadne błędy , raz się tylko wyświetlił słaby sygnał pilota, baterie są nowe ok , pilot na vagu raguje ale nie da rady zakodowac pomocy :( wymieniac odrazu moduł czy isc jakimś innym tropem ??

Opublikowano

centralny ręcznie działa jak przekręcisz w drzwiach

próbowałeś usunąć piloty z mk i od nowa je dopisać

masz możliwość pożyczyć od kogoś kluczyk i jego spróbować dopisać na vagu ( tylko częstotliwość sprawdzić trzeba)

Opublikowano

robiłem

ręcznie w drzwiach działa, piloty usuwałem i dopisywałem na nowy i nic :( elektryk miał pare kluczy róznych i próbował wszytskich sposobów :(

---------- Post dopisany 06-02-2014 at 20:46 ---------- Poprzedni post napisany 03-02-2014 at 20:10 ----------

przyszedł kolejny kluczyk wraz z nowym modułem komfortu i znowu nic jest to samo , kluczyki sie zapisują reagują w vagu, ale za nic w świecie auto nie chce się otwierac z pilota ani zamykac co teraz ?? ;/

Opublikowano

robiłeś coś przy elektryce przed tym jak przestał działać?

Opublikowano

Tak odblokowalem pełny fis + zmiana manetki ,a do tego trzeba było odlaczyc akumulator i wtedy wszystko sie zaczeło ,centralny rozkodował sie na amen.

Opublikowano

wejdź sobie w moduł komfortu blok pomiarowy 015 i sprawdź drugie i trzecie pole i tak wyłącz zapłon wartość w drugim powinna się zmienić z włączone na wyłączone, następnie wyciągnij kluczyk ze stacyjki i wartość w trzecim polu powinna się zmienić z włączonej na wyłączoną , w pierwszym polu ma być nap. akumulatora.

Opublikowano

ok sprawdze

---------- Post dopisany at 15:23 ---------- Poprzedni post napisany at 14:49 ----------

zrobiłem tak jak mówisz i wartości w 2 polu zmienia się na off ale w trzecim juz sie nic nie dzieje jak wyjmę kluczyk dalej pokazuje : actived ??

Opublikowano

i tu masz przyczynę mk widzi caly czas kluczyk w stacyjce i teraz tak , albo podłączyłeś (z mostkowałeś) stały + z tym który ginie w czasie gdy wyjmujesz kluczyk, podczas montażu manetki lub przy radiu (ale nie piszesz że tam coś robiłeś) lub coś z kostką stacyjki. Zdejmij osłonę kierownicy i sprawdź sobie kontrolką w wiązce idącej od stacyjki to ten cienki przewód czerwony. Na wyjętym kluczyku nie powinno być tam napięcia pojawia się dopiero gdy przekręcasz kluczyk na 1 i 2 . Mam nadzieje że zrozumiale to napisałem.

Opublikowano

Hmm radio wsumie nawet wyjmowalem,a co do reszty to muszę zobaczyć , ale to napewno dobry trop bo już nie miałem pomysłów , dzieki wielkie

---------- Post dopisany 10-02-2014 at 16:13 ---------- Poprzedni post napisany 08-02-2014 at 20:36 ----------

Wielkie podziękowania dla zbyszek7791 , dałeś mi dobry trop jak się okazało ktoś coś kiedyś grzebał w kablach od radia i wygrzebałem jakiś stały + podłączony do instalacji ... wywaliłem ten kabel i wszytsko działa :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...