Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[AVF] "Dziura" przy przyspieszaniu ze stalej predkosci


Genek

Rekomendowane odpowiedzi

Od gory jest krociec od egr. Z boku jest gruszka od klapy gaszacej... Ktora tez czasami sprawia klopotu ale to akurat od razu widac po dzwigni klapy - czy jest zamknieta czy otwarta. Oczywiscie ma byc otwarta a tylko w momencie zgaszenia silnika zamyka sie na jakies 2 sekundy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak juz to N18 na smietnik :-) oczywiscie wezyk zaslepiles?

No zle mi sie kliklo, n18 :) Oczywiscie, wezyk zaslepiony jest. Od egr rureczka i do egr wezyk od n18 ;) Rano zaloze inny, mam ich kilka wiec problemu nie ma. Zaloze, przejezdze jutro i napisze czy jest okej.

---------- Post dopisany 07-02-2014 at 17:31 ---------- Poprzedni post napisany 06-02-2014 at 23:35 ----------

No i po operacji. Jako, ze wszystkie elektrozawory ktore mialem byly na prostokatna wtyczke a nie na owalna trzeba bylo reanimowac ten ktory byl w aucie :kox: Reanimacja powiodla sie pomyslnie, przelozylem tloczek z innego elektrozaworka, wyczyscilem sitka, ladnie benzyna wymyte, przedmuchane - cacy. Oczywiscie zaworek dziala jak nowy :)

A tak wygladal tloczek... rdza go podjadla i stanal w miejscu - tylko skad tam wilgoc??

P1250759.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To delikatne ustrojstwo.mój tez złapał wilgoć zamulal auto. Miałem az zasniedziale styki na n18

Wysłane z mojego Trooper_X55

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...