Skocz do zawartości

Tyciek8

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Tyciek8

Informacje

  • Imię
    Bart
  • Miasto
    N

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAHA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

619 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Tyciek8

0

Reputacja

  1. Witam Posiadane auto A4B8 2.0 TDI quattro 2013 r. Nr VIN: WAUZZZ8K9DA210424, skrzynia s-tronic, kod silnika CGLC Auto ma przejechane 265 tys. kilometrów. Zakupiłem je przy przebiegu 216 tys. Poprzedni właściciel wskazywał termin wymiany oleju przy przebiegu 227 tys. i przy takim został zalany olej Ravenol DCT/DSG FLUIDE. Z tego co mam napisane w fakturze z serwisu jest wymiana oleju przekładniowego ATF, wkład filtra (numer katalogowy 0B5325330A) oraz O-ring (numer katalogowy WHT005499A), pierścień uszczelniający (numer katalogowy N0138275). Moje pytanie brzmi czy nie zostało zmienione za mało? Mam wrażenie, że jednak zdecydowanie powinno wymienić się więcej przy tym serwisie skrzyni, kiedy nieco poczytałem w tym temacie. Przy obecnej jeździe czuję szarpnięcie podczas jazdy, kiedy skrzynia zrzuca bieg z 3 na 2 i z 2 na 1, co mnie zaniepokoiło. Prosiłbym więc szanownych kolegów z forum mających wiedzę w tym temacie o wyrażenie zdania odnośnie wymiany potencjalnych części oraz ich wskazania, a także rodzaju i ilości oleju. Za wszelką pomoc z góry dziękuję, Pozdrawiam !
  2. Przepraszam, moje niedopatrzenie, już się przenoszę z pytaniem na inny dział .
  3. Witam Posiadane auto A4B8 2.0 TDI quattro 2013 r. Nr VIN: WAUZZZ8K9DA210424, skrzynia s-tronic, kod silnika CGLC Auto ma przejechane 265 tys. kilometrów. Zakupiłem je przy przebiegu 216 tys. Poprzedni właściciel wskazywał termin wymiany oleju przy przebiegu 227 tys. i przy takim został zalany olej Ravenol DCT/DSG FLUIDE. Z tego co mam napisane w fakturze z serwisu jest wymiana oleju przekładniowego ATF, wkład filtra (numer katalogowy 0B5325330A) oraz O-ring (numer katalogowy WHT005499A), pierścień uszczelniający (numer katalogowy N0138275). Moje pytanie brzmi czy nie zostało zmienione za mało? Mam wrażenie, że jednak zdecydowanie powinno wymienić się więcej przy tym serwisie skrzyni, kiedy nieco poczytałem w tym temacie. Przy obecnej jeździe czuję szarpnięcie podczas jazdy, kiedy skrzynia zrzuca bieg z 3 na 2 i z 2 na 1, co mnie zaniepokoiło. Prosiłbym więc szanownych kolegów z forum mających wiedzę w tym temacie o wyrażenie zdania odnośnie wymiany potencjalnych części oraz ich wskazania, a także rodzaju i ilości oleju. Za wszelką pomoc z góry dziękuję, Pozdrawiam !
  4. Witam ! Odgrzewam kotleta z niskim ciśnieniem oleju na rozgrzanym silniku. Zazwyczaj pojawia się to w letnim okresie, po dłuższej trasie gdy samochód zatrzymuje się na światłach bądź postoju. Sprawa dotyczy Audi A4 B8 2013 r. CGLC, 177 PS. Postanowiłem zebrać do „kupy” naprawy które były potencjalną przyczyną i wymienić je w tym poście. Wiem też, że część ludzi po wymianach znacznie większej części elementów, bądź remontu silnika dalej zmaga się z tym problemem i odpuściła temat. Prosiłbym o ewentualne wypowiedzenie się osób, które zetknęły się z tym problemem i napisały coś od siebie w kwestii naprawy, funkcjonowaniu samochodu po serwisie, wskazanie miejsca do naprawy. Czy po dłuższym olewaniu tematu pojawiły się symptomy zatarcia silnika ? Jaki olej zalewacie po naprawieniu usterki ? Poniżej lista potencjalnych napraw: - wadliwa pompa oleju - zawór regulacji ciśnienia oleju - moduł wałków wyrównoważających (balansowe) - zawór zwrotny ciśnienia oleju w głowicy - wadliwy czujnik ciśnienia oleju -sonda -wymiana hydropopychaczy -czujnik poziomu oleju - dysze spryskujące tłoki a właściwie zaworki w śrubach - wywalenie DPF, który dolewał ropy do oleju i olej był zbyt rzadki. - wyczyszczenie smoka Zebrałem to z forum oraz grup sympatyków. Nie wykluczone, iż przyczyna wiążę się z występowaniem paru wymienionych wyżej czynników. Część osób zalewa gęstsze oleje, ale to żadne rozwiązanie problemu jak dla mnie. Pzdr !
  5. Jest jeszcze dostępny setup na przód ? Jesli tak proszę o zdjęcia i kontakt na priv
  6. Jaki koszt przerobienia indywidualnie takiej lampy ? Orientował się ktoś ? Jakiś namiar na firmę ?
  7. Zalać bezpośrednio , czy przed tym robić jakoś płukankę ?
  8. Witam serdecznie ! Zbliża mi się wymiana oleju i mam lekkie zakłopotanie, a bardziej zdziwienie. Audi A4 B8 2013 r. 2.0 diesel 177 PS silnik cglc. Obecnie w silniku zalany jest olej valvoline 0-W40 SYN Power. Wchodząc na stronę producentów olejów zalecają 5W-30. Zalać więc 5-W30 ? Wykonać płukankę ? Wybrać produkt valvoline zgodny z normą do tego silnika ? Bardziej skłaniam się do firmy RAVENOL. Proszę o wskazówkę co z tym fantem zrobić żebym nie popełnił głupoty . Pozdrawiam !!!
  9. To teraz mnie zaskoczyłeś. Czyli odpowiedź w stylu: " Język w którym został napisany dokument jest mi obcy i nieznany przez co nie jestem w stanie zrozumieć korespondencji. Proszę o wysłanie dokumentów w języku polskim. " , może załatwić sprawę ? ?
  10. Myślałem przez chwilę o takim sposobie. Zawsze to jakieś wyjście Trochę słabo z ich strony , wysyłając papier urzędowy bez jakiegokolwiek przetłumaczenia do obcokrajowca.
  11. Witam ! Chciałbym prosić osoby zorientowane w temacie o pomoc. Mianowicie wracając z Niemiec autem na "blachach tymczasowych" przekroczyłem prędkość dwukrotnie o 49 km/h i 39 km/h . Po dwóch, trzech tygodniach do znajomego , na którego były przypisane blachy tymczasowe, przyszło wezwanie o wskazanie kierującego pojazdem. Wskazał moją osobę. Po ponad dwóch miesiącach, do jego mieszkania zapukała straż miejska po moje dane. Wysłałem znajomemu dowód osobisty nie chcąc robić mu więcej problemów. Czekałem sobie spokojnie na mandat po czym wczoraj dostałem list o następującym tytule : Anhörung des Betroffenen wegen einer Verkehrsordnungswidrigkeit co na nasze brzmi : "Przesłuchanie osoby zainteresowanej o wykroczeniu drogowym" . Wszystko przyszło w języku niemieckim. Z tego co zrozumiałem w drugiej części listu muszę wskazać osobę kierującą wpisując dane i zaznaczyć czy zgadzam się z karą. Skłaniam się ku temu by to wypisać i wysłać by dostać konkretną kwotę i dane do przelewu. Czy jest na forum osoba która już przerabiała ten temat i może pomóc mi w wypisaniu tego kwitu czy zostaje mi opcja tłumacz google bądź jakiś tłumacz w postaci osoby fizycznej. Chyba że ktoś ma pewną wiedzę żeby czekać i liczyć że to się upiecze. Z tego co wyliczyłem to będzie jakieś 260 euro, nie mało więc raczej nikt tego nie odpuści Z góry dzięki za pomoc
  12. Witam ! Interesuje mnie cena przegubu zewnętrznego. Samochód A4 B8 2.0 2013 r. 177 KM quattro VIN: WAUZZZ8K9DA210424. Interesują mnie firmy: -spidan -lobro - FAG -ruville
  13. Witam Panowie ! Noszę się z zamiarem wymiany zawieszenia w Audi A4B6 1.9 TDI 74 kW 2003 r. I moje pytanie do Was. Wiem że na stronie są osoby, od których można zdobyć części za naprawdę fajne pieniądze. Interesuje mnie firma Febi chyba że LEMFÖRDER będzie nieznacznie droższy Pozdrawiam !!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...