Skocz do zawartości
IGNOROWANY

sączy paliwo z pod głowiczki pompy pomocy


Faster84

Rekomendowane odpowiedzi

jeśli mowa o nastawniku to jestem po tym zabiegu w czwartek w moim AFNie robione sprawa prosta masz dwie uszczelki pod nastawnikiem i na górze po deklem nastawnika nr tych uszczelek BOSCH

1 460 206 305

1 461 015 303

nie jest to drogie (uszczelki) więc jak masz VAGa i trochę żyłki majsterkowicza to powinieneś sobie z tym poradzić masz tutaj na forum temat o tym, ja nie ruszałem samego nastawnika czyli nie rozbierałem go

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?...pod+nastawnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak spod glowiczki sie saczy to nie z nastawnika.

Pompa do wyjecia i uszczelnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałem tak samo..uszczelniłem pompę i jest dobrze..jak poszły same uszczelniacze to jeszcze pół biedy..tam sa jeszcze takie sprężynki i one mogły też pęknąć na pól..ja dałem z uszczelnienie chyba 500 lub 600 PLN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sączy się spod nastawnika a nie glowiczki. Cena uszczelek to 25zl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Operacja jak w opisie może wygląda skomplikowanie ale nie jest tak źle, potrzebny tylko specjalny klucz do tej oryginalnej śruby (trójkątnej) wiadoma sprawa rozkręcić łatwo gorzej poskręcać :wink: Jak zdejmiesz nastawnik to wymieniasz uszczelki jak Ci podałem te numery Boscha i skręcasz uważasz tylko na ten tzw palec aby trafić w to miejsce otwór (zobaczysz). Potem zostaje ustawienie dawki na kompie rozgrzewasz silnik do tych 80 stopni i ustawiasz w okolicy 4,0 - 3,8mgr, ja tak miałem.

---------- Post dopisany at 21:45 ---------- Poprzedni post napisany at 21:32 ----------

zapomniałem podpowiedzieć abyś sobie przed demontażem zrobił kreskę na boku nastawnika i pompy aby założyć mniej więcej tak jak było potem tylko wyregulować na VAGu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

twoja decyzja, trochę większe spalanie ale werwy też więcej :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez przesady nie będzie wzrostu mocy, ja wolałem ustawić tak jak było możesz spróbować i się przekonać.

Swoją drogą mi leciało tak samo jak Tobie te uszczelki były już płaskie więc lało się z nich ładnie w ogóle jak było na zewnątrz -10.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to działa w drugą stronę dawka w dól to większe spalanie jakoś tak

---------- Post dopisany at 22:29 ---------- Poprzedni post napisany at 22:28 ----------

znaczy dobrze miałeś 3,2 a chcesz mieć 3,5 to będzie ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spoko to zmienie a slyszalem ze jak da sie dawke 3 to auto ma kopa od samego dołu czy ktos wie cos w tym temacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od samego dołu napewno nie ,tylko tak jak załączy turbina to delikatnie lepiej ciagnie .ustaw nastawnikiem na 1.5mg i zobaczysz dopiero jakiego ma buta. tyle ze w zbiorniku wir u mnie przy takiej operacji i max bucie bez chipa palił 9l ON z chipem 6.5l on

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na zime 4.0mg bez świateł i pod obciażeniem np właczone swiatła 4.4mg .w lato 3.0 -3.4mg.

---------- Post dopisany at 21:09 ---------- Poprzedni post napisany at 21:08 ----------

spalanie w zime przy średnio dynamicznej jezdzie 6.4l ON bez chipa i 5,6l On z chipem ( swojej produkcji ) :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...