Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Co by tu na nowy sezon, felgi oem 9Jx19 ET33 ???


MAT1000

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie czy ktoś ma felgi o takich parametrach ? Wiosna jakoś chyba szybko przyjdzie a tu trzeba odświeżyć auto :decayed:

Niestety w Warszawie nie znalazłem tych kół bym mógł przymiarkę zrobić.

Jest kilka wzorów oryginalnych audi o tych parametrach, 9J x 19 ET33.,mnie najbardziej interesuję ta na zdjęciach peelersy z S5, RS6.

Opony docelowe 235/35/19 i teraz pytanie, wejść wejdzie ale czy nie będzie darło błotników.

Ciężko znaleźć dobre foty, jak to jest wpasowane i czy nie przyciera. Znalazłem takie fele na B6, niby weszły ładnie, ale czy czasem nie ma lekkiego negatywu :eusathink:

d7d7fa546a29.jpg

ab0a590cb56a.jpg

2e9c8e0d9da6.jpg

f12bf2923dfb.jpg

3400312bd08f.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam! nie wiem czy to ci pomoże w czymś, ale brat na audi a3 8P, ma założone felgi bbs speedline o parametrach 9x19 ET 33, na nich opony 225/35/19 i jeszcze springi ok -40/45mm i nic mu tam nie obciera wszystko ladnie weszlo i schowało sie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedź, pozostanie chyba szukać w Warszawie i przymierzyć, tylko problem w tym, że nic nie ma :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie nad takimi samymi felgami się zastanawiam, ale ja chcę wrzucić max 18 bo nie chcę żeby mi za twardo było. Rozglądam się ale najpierw fundusze żeby na to naciągnąć jakieś ładne oponki :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałem o tej stronce ET Felgi. Odsadzenie Felgi. Kalkulator ET. Narzędzia do Felg. Felgi.pl :facepalm: i o tym, że sporo osób śmiga na 8,5 z ET30. Ja porównywałem do swoich 8J z ET35.

Porównując felgi 8,5Jx18 z ET30 vs 9Jx19 ET33, te 9" będą tylko 3mm bardziej na zewnątrz, więc nie powinno nić obcierać :banan:

Teraz tylko znaleźć w rozsądnych pieniądzach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam na Lato 8,5x19 et 32 na laciach 225 35 19 i na zarwanych springach h&r obtarło od czasu do czasu z przodu z lewej strony przy skrecaniu w prawo jak sie na jakas dziurę najechało, a prosto nich nie obcieralo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko chyba masz niżej niż u mnie, ja mam zawieche na eibachu -30mm i raczej więcej nie zrobię, bo z garażu podziemnego nie wyjadę :facepalm: .

Porównując do Twoich to wyjdą jeszcze 5mm na zewnątrz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz man "Pakiet zima" czyli S-line i koła 7,5x17 225/45/17- et - nie pamietam - chyba 42. :)

I poza tym ze wyglada jak allroad to jeździ sie LUX i przy wyjeżdżaniu do garażu podziemnego tez nie obciera.

H&R wyyebałem i na sezon sie będę za czymś rozglądał. Brałem juz pod uwagę AIR, ale mam wrażenie że tam sie płaci więcej za show niż za trakcję. To nie dla mnie.

Ostatnio zastanawiam sie czy moge zostawić z tylu S-line a z przodu założyć jakieś Bilsteiny -35mm, bo mam wrażenie ze Eibach, czy H&R lub te wszystkie inne KW czy AP się szybko zużywają i siadają ...

Ciekawe czy taka kombinacja jest dozwolona ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też w pewnej chwili myślałem o air, by można było wyjechać bez problemu z garażu a gleba była zadowalająca. Problem w tym że nie widzę takiego zawieszenia przy codziennym jeżdżeniu.

Sprężyny eibacha nie wychodzą drogo, więc można nawet co dwa sezony wymienić jak się uklepią zbytnio :decayed:

Co do różnych sprężyn, chyba auto będzie dziwnie się zachowywało, bo przód będzie miał inną sztywność niż tył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...