Ksiadz Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 Witam! Swego czasu na liczniku pojawił mi się błąd DEF. Udało mi się znaleźć gościa w swoje okolicy, znajomego znajomego, który miał interfejs, soft i teoretycznie potrafił to naprawić w "chwilę" czasu. Niestety po naprawie wystąpił inny problem. Nie pokazywało informacji z radia na liczniku, ale również komputer pokładowy przestał działać. Największy jednak problem stanowi prędkościomierz, który wskazuje teraz prędkość jakbym miał kilometry a nie mile (mam anglika więc u mnie ma pokazywać w milach ) Udało mi się dojść już do ustawienia wskazywań radia na liczniku, oraz dzisiaj uruchomiłem komputer pokładowy. Nadal niestety nie mogę sobie poradzić z prędkościomierzem. Czy są tu ludzie na forum którzy wiedzą gdzie to zmienić? Czy VCDS to ogarnie? Mogę mieć dostęp do wsadu z mojego licznika jak potrzeba, jak również do tego programu którym mi naprawiano licznik ( gość może podłączyć się znowu, problem w tym że on do końca nie wie gdzie szukać by to naprawić, ustawić). Szukałem po necie, znalazłem takie informacje jak skalowanie prędkościomierza (to się robi przy przekładce z Anglika na EU) i w niektórych autach zmiana, kodowanie impulsatora prędkości. Ale nic konkretnego niestety nie znalazłem póki co. Jeśli ktoś nie chce pisać tutaj, to proszę na PW. Z góry dziękuję za pomoc.
Krzycho81 Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 Nie napisałeś jaki to dokładnie licznik. Im więcej info tym łatwiej podpowiedzieć coś sensownego. Profil też masz ubogi. Obawiam się że to wina wsadu.
Ksiadz Opublikowano 11 Lutego 2014 Autor Opublikowano 11 Lutego 2014 No tak, sorry. Auto to Audi S4 2003 rok. Licznik RB4. Póki co nie mam pliku wsadu ori i po zmianie, ale jutro będę miał. W każdej chwili mogę wrócić do starych ustawień, starego wsadu ale wtedy jest nadal błąd DEF, ale reszta działa jak trzeba.
Krzycho81 Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 DEF to raczej efekt nieudanej zmiany przebiegu. jest zapisany kilka razy.
Ksiadz Opublikowano 11 Lutego 2014 Autor Opublikowano 11 Lutego 2014 Wiem, szukałem info na ten temat. U mnie pojawił się po dpięciu aku i włączeniu po prawie udanej wymianie startera. Z tym że chyba po wpięciu aku miałem kluczyki w stacyjce. Teraz już nie pamiętam dokładnie. W każym razie, angol którego znalazłem ma program ABRITUSa, w nim jest opcja naprawy DEF, ale po tej naprawie są takie efekty
Krzycho81 Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 Fejsik od Smaka ma spore możliwości. Niestety naprawa RB4/RB8 to dość mocno strzeżona tajemnica. Sam jestem na etapie samo nauki.
pox Opublikowano 12 Lutego 2014 Opublikowano 12 Lutego 2014 To zależy jakie jest to RB4, czy Crypto, czy non-Crypto. W drugim przypadku może być troszeczkę łatwiej. Podaj jeszcze jakie masz kodowanie.
Ksiadz Opublikowano 12 Lutego 2014 Autor Opublikowano 12 Lutego 2014 Mam już pliki wsadów u siebie. Także jak ktoś ma sprzęt i chęci... Chyba że ma ktoś dostęp do ori wsadu z S4 2003 roku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się