Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czujnik temperatury + kolor płynu chłodzącego


Lukasz1221

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ponownie,

Dzisiaj w końcu dorwałem kabel VAG, który współpracuje z moim autem. Po podłączeniu znowu ukazał się tymczasowy błąd - czujnik temperatury płynu chłodzącego. Sam czujnik był wymieniany (najpierw na zamiennik z Allegro), a później na używany od znajomego. Co może być tego powodem? Sam czujnik? Przecież było już jego kilka wersji zamontowanych i niestety nadal to samo.

Drugie pytanko - mam zamiar na wiosne sprawdzić dokładnie cały układ chłodniczy, bo gdzieś niestety lekko musi coś wyciekać, bo niestety co jakiś czas ubywa mi płynu w zbiorniku (przez miesiąc ok. 2 cm). Na pierwszy rzut oka nie widać nigdzie wycieków, widać za to coś innego, co mnie bardzo niepokoi. Po otworzeniu zbiornika z płynem widać po prostu jakby w środku pływało błoto a nie płyn. Kolor płynu automatycznie staje się rdzawy, a na boczkach wewnętrznych zbiornika taka rdza przykleja się do samego zbiornika. Raz odkręciłem cały układ, został spuszczony był, cały układ został przeczyszczony, razem ze zbiorniczkiem i niestety po powownym zagrzaniu się auta znowu rdzawy kolor powrócił. Czy to jakiś objaw czy tak jest w każdym A6, bo w innych autach się z tym nie spotkałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli wlewasz czerwony płyn - podobno tak czasem ma ;) Też się tym przejmowałem i pytałem mechanika, powiedział, że póki temperatura silnika jest ok, to nic się nie dzieje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drugie pytanko - mam zamiar na wiosne sprawdzić dokładnie cały układ chłodniczy, bo gdzieś niestety lekko musi coś wyciekać, bo niestety co jakiś czas ubywa mi płynu w zbiorniku (przez miesiąc ok. 2 cm). Na pierwszy rzut oka nie widać nigdzie wycieków

sprawdz z tylu krociec cz nie puszcza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drugie pytanko - mam zamiar na wiosne sprawdzić dokładnie cały układ chłodniczy, bo gdzieś niestety lekko musi coś wyciekać, bo niestety co jakiś czas ubywa mi płynu w zbiorniku (przez miesiąc ok. 2 cm). Na pierwszy rzut oka nie widać nigdzie wycieków

sprawdz z tylu krociec cz nie puszcza

A w którym miejscu jest ten króciec? Gdzieś w okolicy czujnika temperatury z tyłu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg autora książki Sam Naprawiam kolor rdzawy jest efektem zmieszania płynu chłodniczego G12 dedykowanego do tych aut z jakimś innym. To też trop :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...