Skocz do zawartości

borciuch2525

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O borciuch2525

Informacje

  • Imię
    Roman
  • Miasto
    Turek

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia borciuch2525

0

Reputacja

  1. Miałem podobny problem. Walczyłem z nim 2 lata. Wymieniłem nagrzewnice ponieważ czasem czułem zapach płynu. Ubywało płynu i czasem na postoju czuć było płyn. Przy wymianie oleju zauważyłem większy wyciek, namierzyłem że leci z króćca z tyłu silnika gdzie zamontowany jest czujnik temperatury i powrót z nagrzewnicy. Kupiłem króciec i do roboty. Po demontażu starego okazało się że oring między króćcem a blokiem silnika się rozleciał. Na postoju leciał płyn na katalizator, parował i dostawał się do środka poprzez nawiew co wskazywało na nagrzewnice.
  2. Wg autora książki Sam Naprawiam kolor rdzawy jest efektem zmieszania płynu chłodniczego G12 dedykowanego do tych aut z jakimś innym. To też trop
  3. Zawsze i tylko zalecany płyn G12 tak jak książka mówi żeby nie byo problemu ze zużywającymi się częściami mającymi kontakt z płynem chłodniczym. Najlepiej kupić koncentrat na jakieś -38st, sprawdzić pojemność układu i po spuszczeniu wlać koncentrat tyle ile trzeba a potem dolać wody destylowanej. Zawsze wnależy więcej niż połowa wymaganej cieczy wlać w układ tj. jeżeli wchodzi 10l to wlać np 6l koncentratu, resztę uzupełnić wodą destylowaną aby nie nalać kamienia w układ Polecam kompendium wiedzy na temat tych aut autora H. R. Etzold 'a dostępnej na all... lub na necie jak się dobrze poszuka.
  4. Jeżeji zdemontuje się schowek i przez przejściówkę dmuchnie w węzykczyli sprawdzi że jest drożny to wiadomoże odpływ sprawny. Ja też czyściłem klimę i mogę stwierdzić również że pianki nano coś tam auto...to tylko odświeżacze na jakiś czas, WUrth daje radę, czuć że ma alkohol izopropylowy także go też można stosować.
  5. Po zdemontowaniu schowka jest taki gumowy korek i tam jest dostęp do parownika.
  6. A gdzie w sterowniku silnika vagiem sprawdzić tą temperaturę bo u mnie w bloku pomiarowym 007 nie ma nic? PS jakby kto szukał to czujnik ten jest w wężu przy chłodnicy od dołu.
  7. Ja się podłączę pod temat. Mam problem w mojej audi z tym samym silnikiem i jestem na etapie sprawdzenia czujnika temperatury. Wiem że jest on podwójny i sprawdzam w Vagu w w sekccji instruments oraz w silniku. Wszędzie w opisach jest napisane że w bloku pomiarowym sterownika silnika w bloku 007 powinienem odczytać temperature silnika natomiast ja u siebie mam puste pola. Gdzie koledzy fachowsy mam szukać?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...