-
Postów
8 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O borciuch2525
Informacje
-
Imię
Roman
-
Miasto
Turek
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
2.0
-
Kod silnika
ALT
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Osiągnięcia borciuch2525
0
Reputacja
-
borciuch2525 obserwuje zawartość [ALT 2.0] Brak ogrzewania, dziwny przypadek
-
[ALT 2.0] Brak ogrzewania, dziwny przypadek
borciuch2525 odpowiedział(a) na xDoniu temat w Audi A4 B6/B7
Miałem podobny problem. Walczyłem z nim 2 lata. Wymieniłem nagrzewnice ponieważ czasem czułem zapach płynu. Ubywało płynu i czasem na postoju czuć było płyn. Przy wymianie oleju zauważyłem większy wyciek, namierzyłem że leci z króćca z tyłu silnika gdzie zamontowany jest czujnik temperatury i powrót z nagrzewnicy. Kupiłem króciec i do roboty. Po demontażu starego okazało się że oring między króćcem a blokiem silnika się rozleciał. Na postoju leciał płyn na katalizator, parował i dostawał się do środka poprzez nawiew co wskazywało na nagrzewnice. -
Czujnik temperatury + kolor płynu chłodzącego
borciuch2525 odpowiedział(a) na Lukasz1221 temat w Audi A4 B6/B7
Wg autora książki Sam Naprawiam kolor rdzawy jest efektem zmieszania płynu chłodniczego G12 dedykowanego do tych aut z jakimś innym. To też trop -
Zawsze i tylko zalecany płyn G12 tak jak książka mówi żeby nie byo problemu ze zużywającymi się częściami mającymi kontakt z płynem chłodniczym. Najlepiej kupić koncentrat na jakieś -38st, sprawdzić pojemność układu i po spuszczeniu wlać koncentrat tyle ile trzeba a potem dolać wody destylowanej. Zawsze wnależy więcej niż połowa wymaganej cieczy wlać w układ tj. jeżeli wchodzi 10l to wlać np 6l koncentratu, resztę uzupełnić wodą destylowaną aby nie nalać kamienia w układ Polecam kompendium wiedzy na temat tych aut autora H. R. Etzold 'a dostępnej na all... lub na necie jak się dobrze poszuka.
-
Jeżeji zdemontuje się schowek i przez przejściówkę dmuchnie w węzykczyli sprawdzi że jest drożny to wiadomoże odpływ sprawny. Ja też czyściłem klimę i mogę stwierdzić również że pianki nano coś tam auto...to tylko odświeżacze na jakiś czas, WUrth daje radę, czuć że ma alkohol izopropylowy także go też można stosować.
-
Po zdemontowaniu schowka jest taki gumowy korek i tam jest dostęp do parownika.
-
Wariuje wskaźnik temperatury płynu chłodniczego.
borciuch2525 odpowiedział(a) na m123ek temat w Audi A4 B6/B7
A gdzie w sterowniku silnika vagiem sprawdzić tą temperaturę bo u mnie w bloku pomiarowym 007 nie ma nic? PS jakby kto szukał to czujnik ten jest w wężu przy chłodnicy od dołu. -
Ja się podłączę pod temat. Mam problem w mojej audi z tym samym silnikiem i jestem na etapie sprawdzenia czujnika temperatury. Wiem że jest on podwójny i sprawdzam w Vagu w w sekccji instruments oraz w silniku. Wszędzie w opisach jest napisane że w bloku pomiarowym sterownika silnika w bloku 007 powinienem odczytać temperature silnika natomiast ja u siebie mam puste pola. Gdzie koledzy fachowsy mam szukać?