BOBESZO 0 Opublikowano 16 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 Witam Przed wymianą kompletnego rozrządu w aso miałem kąt -3,9 silnikiem telepało na jałowym , po wymianie jest trochę cichszy motor , ale nadal telepie . Podpiłem kabelek i kąt jest na -2,5 na zimnym a -2,9 przy 85 , myślałem ,że ustawią na 0.Poprawnie jest na 0 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 tak powinien być ustawiony idealnie na "0,0" ale tolerancja jest od +/-3,3 w 16v a w 8v +/-6,6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 czyli matoły wymienili rozrzad nie sprawdziwszy go później vagiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thenaturat2 0 Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Tak robią w serwisach. Miałem to samo, +3,5 stopnia po wymianie i telepało jak drzwiami od stodoły:facepalm:. Ustawiłem wałek od strony prawej i jest 0,0. Niebo a ziemia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BOBESZO 0 Opublikowano 17 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Nie wiesz czy trzeba znowu odkręcić przedni pas zderzak . Można ustawić samemu ? Jakieś wskazówki pozdrawiam i dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 zednego przodu nie demontujesz. to jest tylko kwestia zdemontowania przedniej pokrywy rozrządu i kanalu powietrza do filtra aby miejsce bylo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi 26 Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Zdejmujesz plastikową obudowę rozrządu u góry. Luzujesz nakrętki, ustawiasz naprawdę delikatnie koła, skręcasz i sprawdzasz VAG-iem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thenaturat2 0 Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 Zdejmujesz plastikową obudowę rozrządu u góry.Luzujesz nakrętki, ustawiasz naprawdę delikatnie koła, skręcasz i sprawdzasz VAG-iem. Dokładnie tak. Za każdym razem sprawdzasz vagiem. Gasisz auto i jeśli jest źle robisz korektę. Pasa przedniego nie sciagasz. Ustaw najpierw wałek po stronie wydechowej to powinno pomóc. Jak bedziesz miał już 0,0 to zobaczysz różnicę w pracy silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grami121 0 Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 Zdejmujesz plastikową obudowę rozrządu u góry.Luzujesz nakrętki, ustawiasz naprawdę delikatnie koła, skręcasz i sprawdzasz VAG-iem. Dokładnie tak. Za każdym razem sprawdzasz vagiem. Gasisz auto i jeśli jest źle robisz korektę. Pasa przedniego nie sciagasz. Ustaw najpierw wałek po stronie wydechowej to powinno pomóc. Jak bedziesz miał już 0,0 to zobaczysz różnicę w pracy silnika. Wałkiem po stronie wydechu można kręcić w prawo i w lewo ale na vagu synchronizacja nie pokaże zmian, bo nie ma czujnika położenia tego wałka. Trzeba najpierw ustawić wałek po stronie ssącej (czyli ten po prawej stronie jak stoimy przed autem) aż vag pokarze 0,0 i dopiero możemy ustawiać na blokady wałek wydechowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BOBESZO 0 Opublikowano 18 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 Bardzo dziękuję za pomoc w sobotę spruję swoich sił w garażu . Jeszcze mam pytanie , te trzy nakrętki dociągaliście z dużą siłą ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grami121 0 Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 Prawidłowo to 25 Nm, ale jak masz czucie w rękach to bez klucza dynamometrycznego się obejdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thenaturat2 0 Opublikowano 19 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 Zdejmujesz plastikową obudowę rozrządu u góry.Luzujesz nakrętki, ustawiasz naprawdę delikatnie koła, skręcasz i sprawdzasz VAG-iem. Dokładnie tak. Za każdym razem sprawdzasz vagiem. Gasisz auto i jeśli jest źle robisz korektę. Pasa przedniego nie sciagasz. Ustaw najpierw wałek po stronie wydechowej to powinno pomóc. Jak bedziesz miał już 0,0 to zobaczysz różnicę w pracy silnika. Wałkiem po stronie wydechu można kręcić w prawo i w lewo ale na vagu synchronizacja nie pokaże zmian, bo nie ma czujnika położenia tego wałka. Trzeba najpierw ustawić wałek po stronie ssącej (czyli ten po prawej stronie jak stoimy przed autem) aż vag pokarze 0,0 i dopiero możemy ustawiać na blokady wałek wydechowy. Pokaże na kompie. Ja tylko ten wałek regulowałem a miałem +3.5 a potem 0,0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BOBESZO 0 Opublikowano 19 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 Zdejmujesz plastikową obudowę rozrządu u góry.Luzujesz nakrętki, ustawiasz naprawdę delikatnie koła, skręcasz i sprawdzasz VAG-iem. Dokładnie tak. Za każdym razem sprawdzasz vagiem. Gasisz auto i jeśli jest źle robisz korektę. Pasa przedniego nie sciagasz. Ustaw najpierw wałek po stronie wydechowej to powinno pomóc. Jak bedziesz miał już 0,0 to zobaczysz różnicę w pracy silnika. Wałkiem po stronie wydechu można kręcić w prawo i w lewo ale na vagu synchronizacja nie pokaże zmian, bo nie ma czujnika położenia tego wałka. Trzeba najpierw ustawić wałek po stronie ssącej (czyli ten po prawej stronie jak stoimy przed autem) aż vag pokarze 0,0 i dopiero możemy ustawiać na blokady wałek wydechowy. Pokaże na kompie. Ja tylko ten wałek regulowałem a miałem +3.5 a potem 0,0 ile mm przekręciłeś ,może pamiętasz w którą stronę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thenaturat2 0 Opublikowano 19 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 robił mi to znajomy. O ile się nie mylę to lekko w prawo jak stoisz przodem do silnika. Musisz za każdym razem zapalać auto i sprawdzać kompem. Jeśli jest żle gasisz auto i przestawiasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi 26 Opublikowano 19 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 Tu http://www.zagazuj.pl/dane/Ustawianie%20kata%20synchronizacji%20PD%20Pompo%20wtryski.pdf masz pdf-a z dokładnym opisem ja wykonać synchronizację. Opis dotyczy wersji 8V ale stosując się do niego przy 16V ustawiasz prawy wałek stojąc przodem do silnika (strona ssąca). Lewe koło ustawiasz według znaków już dobrze ustawionego koła prawego. W kołach znaki są w formie otworów, muszą być tak samo ustawione względem ząbków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BOBESZO 0 Opublikowano 23 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 Cześć Wczoraj ustawiłem na 0 . Silnik jak drgał tak drga . Miałem problem z blokadami bo bardzo ciasno wchodziły . Zrobiłem logi proszę o komentarz . 13:28:41 Group 004: Pump-Jet Valves 882 /min Engine Speed (G28) 0.0 °BTDC Injection Start (specified) 6.6°KW Injection Duration (specified) 0.0°KW Torsion Value 13:28:41 Group 023: Injector Switch Time Deviation -55.0 Switch Time Deviat. Cylinder 1 -59.0 Switch Time Deviat. Cylinder 2 -48.0 Switch Time Deviat. Cylinder 3 -55.0 Switch Time Deviat. Cylinder 4 13:28:41 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation) -0.42 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1 0.02 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2 0.28 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3 0.09 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4 jeszcze ma pytanie jak zdejmę pokrywę zaworów trzeba zmienić uszczelkę na nową , chcę sprawdzić brodki , czy są na swoim miejscu. dziękuję za pomoc walczę dalej ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grami121 0 Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 Uszczelka powinna być nowa, ale jak stara nie jest mocno twarda można zaryzykować. Pamiętaj aby w dwóch miejscach na głowicy ( w rogach tego miejsca wypukłego) od strony ściany grodziowej dać sylikon, bo inaczej będzie na pewno podciekać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się