Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przesunięta skala wskazania temperatury


Lolek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, ostatnio zauważyłem dziwne wskazania temperatury na zegarze. Z rana kiedy silnik jest zimny, po przekręceniu zapłonu wskazówka podnosi się do 70st, natomiast po przejechaniu kilku km zamiast 90st wskazuje 100st. Po prostu przesunięcie o 10 st. Na klimatroniku wszystko okej. Dodam, że jakiś czas temu założony nowy czujnik i termostat, ale wszystko był okej, a od dwóch dni taki psikus. Co to może być, ostatnio wyciągałem zegary ale czy podczas takiego zabiegu coś by się przestawiło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiej firmy kupiles czujnik temperatury ? Jakiś zamiennik czy w aso ?

Sprawdzales temperatury na vagu przy zimnym i rozgrzanym silniku ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik sprawny, temp sprawdzana vagiem i wszystko jest ok, tyle że coś nie tak z zegarem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik sprawny, temp sprawdzana vagiem i wszystko jest ok, tyle że coś nie tak z zegarem

Jaki producent zegarów ???

robiłeś test wskażników ???

JAEGER miały problem z silniczkami i kilka sztuk wymieniłem chłopakom

Jezeli wszystko Ok tylko przesuniete wskazania to pozostaje przestawić wskazówkę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik sprawny, temp sprawdzana vagiem i wszystko jest ok, tyle że coś nie tak z zegarem

Jaki producent zegarów ???

robiłeś test wskażników ???

JAEGER miały problem z silniczkami i kilka sztuk wymieniłem chłopakom

Jezeli wszystko Ok tylko przesuniete wskazania to pozostaje przestawić wskazówkę

Nie przestawisz wskazówki bo w stanie spoczynkowym jest bardzo blisko ringu z lewej strony. Licznik Jaeger, test robiony, przy teście wskazówka sie zacina i zamiast zatrzymać sie na 90st jest odchylona w prawo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co jest grane ???

Kto jest autorem postu ???

sprawa jasna, jeżeli silniczek jest Ok to przechodzi płynnie z min. do max. i powraca bez szarpnięć, przestawić zawsze można bo jest ogranicznik mechaniczny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co jest grane ???

Kto jest autorem postu ???

sprawa jasna, jeżeli silniczek jest Ok to przechodzi płynnie z min. do max. i powraca bez szarpnięć, przestawić zawsze można bo jest ogranicznik mechaniczny

niby jak mam go przestawić skoro po odłączeniu zapłonu wskazówka opada na swoje zerowe położenie, musiałbym obrócić ją jakby o 10st w lewo a nie ma jak bo tak jak już cwiara napisał prawie dotyka ringu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak nie rozbierałeś Jagera to lepiej nie dotykaj, sporo tego robiłem ale ostatnio jak chciałem odrobić koledze za jego prace to 3 szt. dopiero założyłem - zawsze za pierwszym razem temat ogarniałem a u niego taki pech :facepalm:

poszukaj gościa od liczników tylko kumatego w temacie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak nie rozbierałeś Jagera to lepiej nie dotykaj, sporo tego robiłem ale ostatnio jak chciałem odrobić koledze za jego prace to 3 szt. dopiero założyłem - zawsze za pierwszym razem temat ogarniałem a u niego taki pech :facepalm:

poszukaj gościa od liczników tylko kumatego w temacie

Zmienic licznik na vdo z fisem i skonczy sie problem z fiksujacym jaegerem. Naprawisz jedno zj**ie sie drugie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie tak ale póki co nie ma nigdzie VDO na sprzedaż, znalazłem jeden na allegro ale chcą za niego krocie:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...