polok777 Opublikowano 26 Lutego 2014 Opublikowano 26 Lutego 2014 Witam! Mam problem ponieważ mam juz sciagniety cały przód (zderzak i chłodnice ) spuściłem płyn z chłodnicy wyjałem alternator i nie wiem co dalej chce wymienic pompe wody i termostat. Audi A4 B5 1.8 125km ADR.
MATIUS Opublikowano 27 Lutego 2014 Opublikowano 27 Lutego 2014 musisz odkręcić visco ,paski pościągać i odkręcić łapę tą z boki pod alternatorem aluminiową widać kilka srób (ponumeruj sobie je i potem będie ci łątwiej złożyć do kupy bo każda jest inne j długości
polok777 Opublikowano 27 Lutego 2014 Autor Opublikowano 27 Lutego 2014 Ok A wisco jak odkrecic ? Bo z tyłu jest jakas sruba która sie kreci?
rafal9119 Opublikowano 27 Lutego 2014 Opublikowano 27 Lutego 2014 musisz zabezpieczyc wisko wiertłem 5mm i dopiero odkrecasz.
fecik Opublikowano 27 Lutego 2014 Opublikowano 27 Lutego 2014 NIe musisz odkręcać WISCA! wystarczy odkręcić sam wiatrak!
polok777 Opublikowano 1 Marca 2014 Autor Opublikowano 1 Marca 2014 panowie problem rozwiazany. wszystko rozebrałem i wymieniłem pompe wody (pekl wirnik) i termostat. Autko smiga jak ta lala. Tylko mam jeszcze problem z falujacymi obrotami??? I strasznie mi smierdzi gazem z pod maski chyba parownik do wymiany???
Grztom Opublikowano 1 Marca 2014 Opublikowano 1 Marca 2014 Sprawdz gdzie masz nieszczelność gazu, to nie musi być od razu reduktor moze jakis przewod gazowy uszkodziłes gdy wymieniałes pompe.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się