Sebastianb6 Opublikowano 28 Lutego 2014 Opublikowano 28 Lutego 2014 Nie udało mi się odnależć takiego wątku także wstawiam. Problem z którym nie potrafię sobie poradzić:po wymianie wentylatora wraz z modułem,przy osiągnięciu temp 90 st. i otworzeniu się termostatu nie załącza się. Temperatura rośnie ze strony wiatraka brakuje reakcji. Sprawdziłem na module dochodzi 12 v,po podaniu na przewód od wiatraka + uruchamia się. Sprawdziłem przewody od zasilania idące do słupka(przewód + oraz dwa przewody cieńsze)-jest ciągłość,dalej mam sterowanie które wchodzi do modułu pod nogami. Z błedów mam : -''sterowanie wentylatora cieczy chłodzącej 1 -przerwa lub zwarcie z masą p1672 brak sygnału/brak komunikacji-przejsciowy''; Testując przed program diagnostyczny wyjścia mam błedy przy: -przekaznik pompy powietrza dodatkowego (j299)zwarcie z masa p1435; -elektrozawór wtrysku powietrza dodatkowego (n112) zwarcie z masą p1421; -Zawór oczyszczania EVAP(n80) Zwarcie z masa p1425; -wtryskiwacz cylindra 1,2,3,4 zwarcie z masą p1225,1226,1227,1228; -Sterowanie wentylatorem cieczy chłodzącej 1- zwarcie z masą p1660; -zawór cisnienia doładowania n249- zwarcie z masa 1289; -regulacja wałka rozrządu zwarcie z masą p1530; -Zawór regulacji ciśnienia dołaowania (n75)- zwarcie z masą p1547. Problem w tym że podczas testowania wszystkie zawory,cewki i wentylator,prócz chłodnicy,uruchamiają się. Jedynie wentylator nie chce wystartować. Wentylator i moduł był wymieniony,zamontowałęm u siebie z wersji 2.0. Jeśli przewody są sprawne to czy problem może być w module ? Czy moduł poprzez te dwa cieńsze przewody ma strerowanie i dwie prędkości? I czy jes tmożliwość że moduł z 2.0 może nie działac w 1.8t ? Sprawa spędza mi sen z powiek bo nie potrafię dojść do rozwiązania problemu. Może ktoś ma jakąś sugestię.
erwo007 Opublikowano 25 Czerwca 2014 Opublikowano 25 Czerwca 2014 U dołu chłodnicy jest czujnik temperatury. Jak masz drugi czujnik leżący luzem to odłącz z tamtego kostkę i podłącz do tego co masz luzem. Jak nie masz drugiego czujnika to spuść płyn i wyjmij ten co masz w krućcu u dołu chłodnicy. Przekręć stacyjkę na zapłon ale nie odpalając auta, weź podłączony czujnik w rękę i podgrzej zapalniczką końcówkę. Czujnikowi nic sie nie stanie. Powinien włączyć sie wiatrak. Najlepiej jak będziesz na bierząco obserwował na vagu temperaturę, wtedy będziesz wiedział czy przy odpowiedniej temperaturze sie załącza. Uprzednio skasuj błędy. Miałem ten problem i tez myślałem ze wiatrak a okazało sie ze czujnik temperatury i glópoty wywalal w błędach. Po wymianie czujnika ustąpiło. W testach także wiatrak nie chciał wystartować. Pozdrawiam
rufek84 Opublikowano 24 Lipca 2014 Opublikowano 24 Lipca 2014 też obstawiam że czujnik padnięty...u znajomego ostatnio padł ten co pokazuje temp na liczniku i pokazywało mu jakieś niestworzone temperatury;p
zwonko Opublikowano 5 Maja 2017 Opublikowano 5 Maja 2017 Nie mam audi ale myślę że w skodzie jest podobnie. Samochód się grzal i widzę że wentylatory ani drgna. Pierwszy test, odpalenie klimy i wentylatory chodzą. Drugi test, wtyczka czujnika na chłodnicy . Zwarłem piny -nr2 i nr1 - wolny bieg wentylatory chodzą, bez zapłonu i na zapłonie-nr2 i nr3 - szybki bieg, wentylatory chodzą, tylko na zapłonie.Chyba tak powinno to działać. Kazałem wymienić czujnik. Mechanik twierdził że działa. Żona odebrała auto a ono dalej się grzeje i wentylatory ani rusz. Co się mu dzieje?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się