Skocz do zawartości

erwo007

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O erwo007

Osiągnięcia erwo007

0

Reputacja

  1. U dołu chłodnicy jest czujnik temperatury. Jak masz drugi czujnik leżący luzem to odłącz z tamtego kostkę i podłącz do tego co masz luzem. Jak nie masz drugiego czujnika to spuść płyn i wyjmij ten co masz w krućcu u dołu chłodnicy. Przekręć stacyjkę na zapłon ale nie odpalając auta, weź podłączony czujnik w rękę i podgrzej zapalniczką końcówkę. Czujnikowi nic sie nie stanie. Powinien włączyć sie wiatrak. Najlepiej jak będziesz na bierząco obserwował na vagu temperaturę, wtedy będziesz wiedział czy przy odpowiedniej temperaturze sie załącza. Uprzednio skasuj błędy. Miałem ten problem i tez myślałem ze wiatrak a okazało sie ze czujnik temperatury i glópoty wywalal w błędach. Po wymianie czujnika ustąpiło. W testach także wiatrak nie chciał wystartować. Pozdrawiam
  2. Panowie. Miałem ten sam problem. Okazało sie ze po wymianie termostatu i dwóch czujników temperatury nic nie pomogło. Próbowałem wszystkiego: Sprawdzanie spalin w układzie, kilkukrotne plukanie układu chłodzenia, długie i mozolne stanie przy samochodzie i odpowietrzanie układu i nic. Dopiero po wymianie chłodnicy problem znikł. A powodem tego problemu byli gazowniczy którzy zrobili swoją robotę brudno i odwrotnie podłączyli nagrzewnice. Syf jaki pozostawili w układzie, zamólił chłodnicę, co efektem był utrudniony przepływ cieplej cieczy do czujnika który mieści sie w krućcu na dole chłodnicy. Czujnik ten załącza wiatrak. Co ciekawe układ trzymał odpowiednią temperaturę. Także chłodnica może rozwiązać i wasz problem
  3. Ten sam problem mam. Wszystko robię wg procedury i niby wyglada ze dobrze ale przy nagrzewnicy mam czasami upał a czasami chłód i raz grzeje a raz nie
  4. No i jak podłączyłeś ten moduł, działa?? Jakie były u ciebie objawy zepsutego modułu?
  5. i co gucio199888 doszedłeś co z tym układem chłodzenia u chłodzenia?? u mnie to samo jest i odkryłem że wiatrak się nie włącza. Jestem na etapie dochodzenia czego to wina
  6. Witam. Będzie pasował, te same wymiary i ten sam numer katalogowy także spokojnie możesz kupować od 1,8T. kody silników od których pasuje wentylator: ALZ, ALT, AVJ, AMB, AWA, BFB, BKE kody silników od których pasuje moduł: AMM, BDV, BBJ, ASN, AVK, ALZ, ALT, AWA, AVJ, BFB, AMB Pozdrawiam
  7. erwo007

    wentylator

    JA kupilem do swojego AVJ taki czujnik z allegro jakieś pół roku temu. Wymieniłem i efektem jest to że po rozgrzaniu silnika, na zegarach pokazuje 90 C a pomimo tego na biegu jałowym (korki) wyrzuca płyn chłodniczy, w wyniku gotującego się płynu. Czujnik nie załącza wiatraka w celu schłodzenia cieczy. Wskazówka ani drgnie. Po odłączeniu wtyczki od czujnika temperatury wiatrak chodzi. płynu nie wyrzuca. Więc czujników z allegro po 30zł nie polecam.
  8. DC auto w Chrcynnie. Montowałem tam instalację w AVJ. Staranność montażu na 4+. Komputer KME, wtryski hana czarne, reduktor KME silver, zbiornik w kole 55l, wlew pod klapką. Do powyższego nie mam zastrzeżeń. Samochód śmiga lecz przy ostrzejszym dodaniu gazu zaczyna się dusić. Panowie z DC auto stwierdzili że mam uszkodzony czujnik temperatury czego przyczyną było chodzenie wiatraka czy zimny czy ciepły silnik. Wcześniej tego problemu nie było. Na drugi dzień zajrzałem a tam wtyczka odłączona od czujnika. Podłączyłem wróciło wszystko do normy. Jeśli ktoś się zdecyduje wstawić do tego zakładu swoje auto niech najpierw dokładnie porobi zdjęcia swojego wnętrza a najlepiej także komory silnika. U mnie co zauważyłem to na drugi dzień była po przypalana tapicerka od popiołu z papierosa. Najważniejsza rzecz Masz nowe koło zapasowe?? lepiej zostaw w domu. Ja miałem nową oponę michelina, już nie mam. Panowie z DC auto przywłaszczyli sobie i założyli mi na moją felgę starą łysą oponę produkcj china. Po ingerecji w tej sprawie Pan Paweł szef firmy DC auto zwrócił mi pieniądze. Nie darowałbym. Więc podsumuwując: Instalacja ładnie estetycznie założona, cena również dobra, lecz tylko to a przecież nikt nie zakłada lpg tylko dla wyglądu wizualnego. Pozdrawiam
  9. Ja mam podobny problem. Jutro jadę na sprawdzenie obecności spalin w układzie chłodzenia i wymianę termostatu gdyż wyrzuca mi płyn przez dziurkę odpowietrzającą od nagrzewnicy. Wąż dolny od chłodnicy zimny nawet po przejechaniu 30km więc podejrzenie padło na zacięty termostat. Sprawdź termostat i obecność spain zanim zaczniesz coś grubszego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...