Skocz do zawartości

rufek84

Pasjonat - L
  • Postów

    80
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O rufek84

Informacje

  • Imię
    Krzysiek
  • Miasto
    KBC

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.7 V6 BiTurbo
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia rufek84

1

Reputacja

  1. Kolega david_n widziany chyba ostatnio na światłach w Bochni...stałem obok Ciebie czarną b6 w sedanie na felach ROTOR-kojarzysz?skręciłeś w prawo a ja w lewo:D
  2. Witam. Chciałbym prosić o wypowiedzi osób które mają w swoich b6 swap na 2,7 biturbo odnośnie klimatyzacji.Chodzi głównie o to: -kompresor z 3,0 v6 czy ori z 2,7? -jak zasilany jest wentylator klimy i sam kompresor?(z ori sterownika wentylatorów z b6 czy jakoś inaczej) -skąd bierzecie sygnał wypełnienia PWM-gdzie go znaleźć? Ogólnie fizycznie mam cały układ połączony tylko została elektronika.Pozdrawiam i z góry dziekuję.
  3. rufek84

    B6 DIVISION

    Albo do melisy:D
  4. rufek84

    B6 DIVISION

    Kolego miszka ale ja Cię nie proszę o kolejny zbytczny dla mnie komentarz ceny...Jeśli Cię coś nie dotyczy to nie mów mi o spinaniu bo jakby o Twoich ogłoszeniach ktoś robił taki cyrk to też byś płakał obrońco uciśnionych spłukanych rezaczy- jak to napisałeś.
  5. rufek84

    B6 DIVISION

    Tył mokry więc chyba nie warto... Kolego H4mm3R : po raz kolejny wypowiadasz się na temat mojego ogłoszenia-dla przypomnienia gdy sprzedawałem TEINA to pisałeś w temacie ogłoszenia że nie posiada możliwości podłączenia EDFC- takową posiadało wg katalogu...także na przyszłośc nie rób mi opinii-bo zawieszenie nie jest wylane i nie chce komuś wcisnąć bubla a Ty się od razu specjalistą robisz że wylane. P.S W regulaminie ogłoszeń wyraźnie pisze że cena jest rzeczą sprzedającego a jak komuś nie pasi to niech kupi nowe.
  6. witam które tarcze polecacie w rozmiarze 320 chodzi mi o firmę i ewentualnie klocki, chodzą mi po głowie textary ewentualnie juridy
  7. wszystko się da tylko trzeba trochę inwencji twórczej tłumiki z rs-a są szersze i szerzej rozstawione aby weszły trzeba je przyciąc i zaspawac i to samo tyczy się wieszaków trzeba odciąc i je skrócic i ponowne przyspawac trzeba jeszcze zwrócic uwagę na średnicę rur bo rs ma większą nisz b6 o jakieś 1/2 cala ale to akurat najmniejszy z problemów
  8. u mnie między zbiorniczkiem płynu do spryskiwaczy a pasem przednim i wszystko lata jak trzeba
  9. Ale tarcza i jarzmo zacisku podejdzie do b6 -bo to przecież 330mm prawda?
  10. No właśnie że obsmarowujesz...Wystarczy że wcześniej już napisałeś półprawdę także to mi wystarczy -bo w Twojej powyższej odpowiedzi napisałeś że "tylko napisałem jak było" i tymi słowami znowu piszesz półprawdę bo o upuście na zderzak nie napisałeś w pierwszej odpowiedzi.Także to jest moja ostatnia odpowiedź w tym temacie bo szkoda strzępić języka bo jak to mówią: "nie dyskutuj z idiotą bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem". Przykro mi niezmiernie że to piszę ale tak jest. Żegnam.
  11. Kolego X18XET.Piszesz że próbowałeś porozmawiać ze sprzedającym a przecież rozmawialiśmy o tym temacie na pw...w swoim temacie tutaj nie wspomniałeś słowem-no chyba że ja nie potrafię czytać ze zrozumieniem- że Twój znajomy który odbierał dla Ciebie zderzak, z ceny na którą się umówiliśmy utargował 100zł co w przypadku tego że nie miałeś wspomnianej belki i bocznych kratek kompensuje Ci brak tych elementów.Sprzedałem tu na forum sporo różnych części zarówno do b5 jak i b6,7 i nikt wcześniej nie miał pretensji.Piszesz także że samej skorupy w tych pieniądzach byś nie kupił to nie rozumiem w jakiej cenie byś chciał kupić?Patrząc na Twoje dane w profilu mogę stwierdzić że jesteś trochę krócej niż ja na forum-może nieznacznie ale po liczbie napisanych przez Ciebie postów i liczbie -o ile coś tutaj komuś sprzedałeś- sprzedanych części to jesteś trochę w tyle.Także pisząc pół prawdę kolego robisz mi tutaj bardzo fajną opinię za co Ci z góry dziękuję.Także zanim następnym razem coś napiszesz to zastanów się dwa razy. P.S. Przepraszam Cię serdecznie za tutejszy mój wpis którym Cię podejrzewam rozczarowałem bo myślałeś że obsmarujesz kogoś nie do końca opisaną sprawą.Pozdrawiam.
  12. witam u mnie w b5 było to samo w czasie jazdy grzało zas na postoju leciało letnie powietrze przyczyną była uszkodzona nagrzewnica po wymianie wszystko wróciło do normy grzała normalnie podczas jazdy jak i na postoju pozdrawiam
  13. tego już nie wiem ja przekładałem do siebie z b6
  14. Nie nie trzeba ale przewody pod klakson trzeba delikatnie przerobić chyba że masz kabel do tej kierownicy tròjramiennej co jest podpięta poduszka do taśmy
  15. Pany drogie a wracając do tematu 330mm na tył do b6 to przy zestawie zaciski s4 b6/rs4 b7 +jarzmo s4 b8 +tarcza s4 b8 nie trzeba staczać tarczy po promieniu 2mm tak jak to jest w przypadku tarcz 330/22/36 z a6 c6 lub s4 b8+ jarzm z a6 c6?wszystko jest p&p wtedy czy trzeba toczyć?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...