Skocz do zawartości
IGNOROWANY

3.0 ASN gdzie macie zamontowane reduktory


_quattro_

Rekomendowane odpowiedzi

Hej jak w temacie, pytanko gdzie macie zamontowane reduktory LPG

Edytowane przez _quattro_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się nad innym cieplejszym miejscem ale nie ma gdzie wcisnąć

Edytowane przez _quattro_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik Ci się nie dogrzewa ?

Sęk w tym, że dogrzewa ale zaczęły się problemy z działaniem LPG. Przy panujących obecnie temperaturach 2-5 stopni auto po rozgrzaniu przełączy się na gaz ale po przyspieszeniu przełącza z powrotem na Pb. Po zwolnieniu prędkości znów przełączy się na LPG ale tylko do prędkości max 130. Przez jakiś czas było ok jak miałem osłonięty reduktor ale problem wrócił. Kilka tematów wyżej jest opisany podobny problem gdzie rozszczelniony był zbiornik płynu chłodniczego :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciśnienie łatwo sprawdzić czy jest w układzie. Rozgrzej delikatnie silnik i odkręć zbiorniczek wyrównawczy najlepiej przez jakąś szmatę żeby się nie poparzyć i nie rozlać płynu po całym silniku.

Jak jest ciśnienie to sprawdź czujnik ten w instalacji LPG może nie podawać właściwych temp. do sterownika gazu i ten przełącza nonstop


Ewentualnie w sofcie sterownika gazu zmniejszyć próg tem. przełączania się instalacji. Możesz mieć ustawiony na np. 70 stopni i tez tak będzie. Zmniejszyć tem przełączania na np. 20, 30 stopni i nie powinno być problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś z instalacją jest nie halo. Mam jak koledzy wyżej zamontowany parownik i nawet przy -20 śmigam po autostradach z dużymi prędościami i tego problemu nie mam. chodzi normalnie a temp przełączenia na lpg mam 30 stopni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam również J.W i jest wszystko ok. ( Pod osłoną płynu do spriskiwaczy deczko niżej niż sterownik ABS )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie między zbiorniczkiem płynu do spryskiwaczy a pasem przednim i wszystko lata jak trzeba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany :banan: reduktor jest sprawny i został tam gdzie był tylko gazownik inaczej podpiął węże. Na jeździe testowej przy 150km/h reduktor trzyma 50 stopni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się nad innym cieplejszym miejscem ale nie ma gdzie wcisnąć

Odpowiedź ---- > Galeria "Audi A4 B6 3.0 Quattro"

Link do galerii :

http://kolomax.pl/nasze-prace-2/audi/

Edytowane przez Kołomax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bowiesz co ktos mi cały czas wmawiał ze musze miec dwa

Można dwa tylko po co? 220KM to nie jakaś kosmiczna moc więc jeden porządny reduktor spokojnie ogarnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest zamontowany pod lewą lampą (od str kierowcy) i dobrze się sprawuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...