Skocz do zawartości

dawid2300

Pasjonat
  • Postów

    178
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dawid2300

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Podkarpacie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    3.0 V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia dawid2300

0

Reputacja

  1. Pod osłoną zbiornika wspomagania i zbiornika płynu do sryskiwaczy
  2. U mnie tez trochę te listwy pofalowalo , nie za ciekawie to wygląda..:/ , fajnie było by zmienić na te z s-line , ale za ori używki to ceny jak z kosmosu ok 900zl , znalazłem na allegro cos takiego http://allegro.pl/audi-a4-b6-s4-s-line-sedan-listwy-na-drzwi-nowe-i4340744704.html ktoś może stosował?? Macie jakieś opinie na ich temat?
  3. dawid2300

    Olej, znowu

    To co sugerujesz teraz przejście na 5w30 z 10w40 w moim przypadku ?? To było chyba zabójstwo...
  4. dawid2300

    Olej, znowu

    Czym kierujesz się doradzając by przeszedł na 10W40 ?? Bo jeśli tak ci ktoś doradził, np. mechanik to proponował bym szybko zmienić mechanika 10W40 w tym silniku to zabujstwo dla niego. ---------- Post dopisany at 15:32 ---------- Poprzedni post napisany at 15:29 ---------- Zmienia się całkowicie, nic nie dolewasz. I najlepiej zastosować płókankę przed wymiana oleju (Środek do płukania silnika przed wymianą oleju 500ml numer Liqui Moly 2662/427) Polecam. A co do tego jakie opinie są, to sądzę że ile by tu nas się nie wypowiedziało i każdy by zaczął temat o swoim oleju każdy byłby ok tak więc widzisz jak to jest śliski temat z tymi olejami. Tym się kieruję że sam od 3 lat jeżdżę na tym że właśnie oleju i nie mam żadnych problemów ani z silnikiem ani z poborem oleju zabójstwa ani zgonu nie odnotowano !!
  5. No to masz problem z głowy , też się cieszyłem jak dziecko jak kupiłem auto i akcja serwisowa mnie też dotyczyła ...
  6. Wymieniałeś kiedyś cewki zapłonowe ?? w tym kierunku bym zmierzał....miałem podobne objawy jak cewki padły, Twój model podlega akcji serwisowej , czyli wymianie za friko w serwisie ASO , o ile nie było to zrobione już wcześniej....
  7. dawid2300

    Olej, znowu

    Po pierwsze więc zanim zaczniesz coś remontować , zmień olej , castrol ostatnio nie ma zbyt pochlebnych opinii, jest jednym z najczęściej podrabianych olei . Przy takim poborze oleju preferował bym przejście na 10w40 ale tylko motul synenergi 6100, jedynie ten półsyntetyk spełnia normy VW 505.01, 502.00, 505.00 czyli zalecane w tym silniku , Jeśli pobór oleju nie spadnie wtedy szukał bym uszczelniaczy zaworowych koszt ok 50zł/klp o robociznę musisz popytać...
  8. dawid2300

    Olej, znowu

    Na jakim oleju jeździsz??
  9. dawid2300

    Ile pali Wam gazu?

    @up Jesli jezdzisz w miarę normalnie, w sensie nie na każdym biegu do odcięcia zapłonu..to ciut dużo, ja tez raczej krótkie odcinki do pracy mam 6km i 3.0q przeważnie na miejscu mam 12-14
  10. Co Ciekawe PB tankuje tylko w "" renomowanych"" stacjach paliw.... to ja się quwa pytam skąd ten syf?? Warto zmienić jak widać warto....
  11. żółciutkie paliwko , .....po to filtr żeby wyłapywał to co niepożądane.......
  12. Jak by ktoś z kolegów na forum dalej miał wątpliwości co i jak, to w 1 poście dodałem film poglądowy ---------- Post dopisany at 16:44 ---------- Poprzedni post napisany at 10:28 ---------- A oto co znalazłem w swoim filtrze...
  13. Tutaj masz podpowiedź jak to jest w B6 3.0 V6 ASN na podstawie 1.8T podejrzewam że w 2.4 B6 będzie tak samo http://a4-klub.pl/3-0-221/audi-a4-b6-3-0-v6-asn-filtr-paliwa-267234/
  14. Zajeb..ste te koła...zapodałeś kolego.....auto wzbudza szacunek, a co to za kominy pojawiły się na wydechu ?
  15. Potwierdzam - najpierw sprawdzić połączenia , jeśli stan oleju w normie , można jeździć do czasu znalezienia czujnika ( kontrolka ma wpływ jedynie na psychikę kierowcy ) jeśli stan oleju w normie , nic nie powinno się dziać...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...