nimskrk 0 Opublikowano 5 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 :hi:Panowie musze wymienić n75 ( logi było robione,padł zaworek ) ciężko jest wymienić ?? ( B6,1.9 Awx ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamerok 0 Opublikowano 5 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 Trzeba zdjąć tunel filtra powietrza od pasa przedniego do filtra, powinieneś go wtedy zaopatrzyć n75 pod rozrządem bierzesz klucz 10 jakaś dłuższą nasadkę tam popuszczasz dolną nakrętkę od n75 dość sporo, górną odkręcasz całkiem wyciągasz odpinasz przewody podciśnienia i złącze elektryczne wpinasz nowy skręcasz operacja trwa 15 min. sprawdź przed wszystkim czy masz przewody podciśnienia szczelne i złącze elektryczne od sterowania sprawne może obejdzie się bez zmiany n75 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nimskrk 0 Opublikowano 5 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 Trzeba zdjąć tunel filtra powietrza od pasa przedniego do filtra, powinieneś go wtedy zaopatrzyć n75 pod rozrządem bierzesz klucz 10 jakaś dłuższą nasadkę tam popuszczasz dolną nakrętkę od n75 dość sporo, górną odkręcasz całkiem wyciągasz odpinasz przewody podciśnienia i złącze elektryczne wpinasz nowy skręcasz operacja trwa 15 min. sprawdź przed wszystkim czy masz przewody podciśnienia szczelne i złącze elektryczne od sterowania sprawne może obejdzie się bez zmiany n75 dzięki wielkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maramass 0 Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 dobra rada +1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się