Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Renault Megane 1.9 DCI


grippen

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie

Moja siostra kupiła sobie Meganke II 2002 chodzi ładnie tylko czasem trzeba dłużej kręcić rozrusznikiem przy odpalaniu na zimnym i na ciepłym pojechaliśmy do serwisu i był błąd czujnika położenia wału, kupiliśmy taki czujnik (Nie Ori) i jest jeszcze gorzej. moja prośba jest taka abyście napisali:

1. Jaki program do diagnostyki Renault

2. Interfejs

aha jak w servisie byłem to kątem oka była nazwa takiego programu DD 2000 czy coś w tym stylu . Może ktoś z klubowiczów ma taki fejs program. Proszę o odpowiedź bo tak jeździć do serwisu to trochę szkoda kasy jak wiadomo co jest a oni za podpięcie kasują 120 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki bryniu a mówiłem jej kup sobie audi (Audi nigdy się nie psuje :decayed:) ja nawet nie mam klucza do odkręcania kół :> tylko tak się zastanawiam co jest z tym czujnikiem pokazuje błąd ja si go zamieni na nowy nie ori to jest masakra. Z tego co wiem to w polsce jest mało z tym silnikiem Meganek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuje zaczac od rzeczy najprostszej i najtanszej. Przekaznika swiec zarowych.

Mam tylko pytanie w jakich syt. ciezko odpala ? tzw dluzej kreci. Gdy jezt zimny odpala tip top a gdy jest cieplo potrafi dluzej zakrecic ? Czy nie ma związku?

Tak czy tak zorientowalbym sie o ten przekaznik. Potrafia niezle figle platac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co piszesz podejrzewam jednak że pierdzieli się elektroniczna blokada kierownicy.

Bryniu a co to ma wspólnego z odpalaniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak padaja wtryski objawy sa podobne,wymien ten czujnik na ori lub jakis uzywany.Zreszta sa 2 czujniki polozenia walka rozrzadu i polozenia walu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

grippen, ile koni jest w tej megance? Bryniu, aleś mnie nastraszyła. Ja kupiłem niedawno Renówkę Trafic z takim samym silnikiem, tylko że 80KM. Póki co (odpukać nie ma problemów) i też nie słyszałem, żeby ludzie z tym mieli problemy. Ogólnie słyszałem, że to są dobre silniki.

grippen, przyjedź do Radomia to zrobi się to po taniości - mam kumpla w serwisie. :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuje zaczac od rzeczy najprostszej i najtanszej. Przekaznika swiec zarowych.

Mam tylko pytanie w jakich syt. ciezko odpala ? tzw dluzej kreci. Gdy jezt zimny odpala tip top a gdy jest cieplo potrafi dluzej zakrecic ? Czy nie ma związku?

Tak czy tak zorientowalbym sie o ten przekaznik. Potrafia niezle figle platac.

Świece żarowe grzeją na 100 % a z tym odpalaniem to jest różnie jak jest ciepły, zimny nie kiedy ładnie zapali błąd jest czujnika położenia wału nawet myśleliśmy że jest przestawiony rozrząd ale wymieniliśmy wszystko i tak samo jest. Zastanawiam się czy tam jest koło zwykłem zamachowe czy dwumas

grippen, ile koni jest w tej megance? Bryniu, aleś mnie nastraszyła. Ja kupiłem niedawno Renówkę Trafic z takim samym silnikiem, tylko że 80KM. Póki co (odpukać nie ma problemów) i też nie słyszałem, żeby ludzie z tym mieli problemy. Ogólnie słyszałem, że to są dobre silniki.

grippen, przyjedź do Radomia to zrobi się to po taniości - mam kumpla w serwisie. :wink4:

tam jest albo 102 albo 105 KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Francuskie to są dobre wina :) fakt miałem Megane i jak nie czujniki w drzwiach padały ,to znów czujniki xenonów,to znów wtryski /zmora tej marki / a zawieszenie to wymieniałem kilka razy.

A nie wspomnę o czujnikach w oponach te to wariowały non stop.Co prawda dużo było na gwarancji ale.....

Też szybko sprzedałem :) może to były wady wieku dziecięcego :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brynia ma rację elektronika w tych samochodach to koszmar i wieczny problem.Są takie usterki że cos padło a przyczyna znajduje sie w takim miejscu że w ASO nie wiedzą :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ano ma, przy odpoalaniu efekt był taki jakby rozrusznik słabo kęcił, a okazuje się że coś się blokowało i potem przestało wogóle kręcić.

Jak zabrali lawetą to dopiero wtedy w ASO wpadli, że to przez tą elekroniczną blokadę w kierownicy sa jady z odpalaniem auta, bo to niby miało być kolejne zbezpieczenie a wyszło jak zawsze.

Za dużo elektroniki napierdzielili do tych Meganek i nie ogarneli tematu

:embarrassed: sorry nie wiedziałem będziemy kombinować ale już nie mam sił

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale skad masz pewnosc ze grzeja na 100% ? Jak to sprawdziles ?

ja się nie sugeruje kontrolką z deski rozdzielczej od grzania świec tylko kumpel zamontował zwykłą diodę z której kabelki podprowadził gdzieś tam nie wiem gdzie ale pewnie on wie bo jest elektrykiem jak włącze zapłon to kontrolka na desce gaśnie, a ta dioda jeszcze przez 5 sekund świeci ona jest podłączona do świec czy przekaźnika nie wiem ale z tego wynika że świece grzeją

ak zabrali lawetą to dopiero wtedy w ASO wpadli, że to przez tą elekroniczną blokadę w kierownicy sa jady z odpalaniem auta

a tam jest jakiś czujnik czy co

zastanawiam się dla czego wychodzi ten błąd czujnika położenia wału[br]Dopisany: 24 Sierpień 2008, 10:51 _________________________________________________nikt nie zna nazwy programu diagnostycznego do Rnault

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...