Skocz do zawartości
IGNOROWANY

trzęsie silnikiem, budą przy 900obr/min


cris1503

Rekomendowane odpowiedzi

Pytanie jest teraz czy ktoś tą przepustnice adaptował:D

Masz trochę za duże obroty, wcześniej ktoś pisał, ze powinno być 850 a masz 900-1000 wiec lekko podwyższone więc może dlatego trzęsie budą, dodatkowo sprawdź wydech może gdzieś dotyka lekko budy i wibruje, może złącze elastyczne nie wiem.

Przyczyn może być wiele...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile gazu twoj pali? Bo mi ostatnio wyszlo na 36 litrach 240km. i to zjezdzone praktycznie do zera przy jezdzie mieszanej bez szalenstw.

36 litrów na 240km to dużo mi jara ok. 39l na 350km

a co do talepania budą to stawiał bym na poduchy tzn silnik lata jak chce i to moze być też przyczyna złego wbijania biegów (przesunie sie o parę milimetrów i d*pa ) ... z reszta mam tak samo :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale poduchy silnika moga sie przyczynic do zlego wbijania biegow czy poduchy skrzyni ? przepustnica byla adoptowana :)

Ile jest poduch wogole?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystkie poduchy mogą sie przyczynić .. a poduch jest jedna z przodu ,dwie silnika po bokach i 3 skrzyni jak sie nie myle :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy idzie jakos sprawdzic czy to napewno jest wina poduch? A co do obrotow to gdy na obrotomierzu pokazuje 1000 to na climatronicu 900... wg. climatronica obroty wachaja sie od 840 do 960.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm co do poduch to jak nigdy nie były wymieniane to lepiej wymienić wszystkie i masz z głowy ale też są inne przyczyny jak kolega wyżej podał

Kłopoty z wbijaniem biegów:

- mało oleju w skrzyni,

- złe ustawienie wybieraka (jest regulacja),

- wyrobienie wybieraka,

- walnięte poduchy silnika/skrzyni - inne ułożenie silnika/skrzyni względem wybieraka,

- zużycie skrzyni,

- zużycie sprzęgła, nie wysprzęgla do końca,

- zapowietrzony układ wysprzęglnika.

a co do obrotów to mi na clima pokazuje 780-840obr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to juz najbardziej bym sie zgodzil odnosnie sprzegla, bo bierze doslownie 2 cm od gory.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm ok sprzeglo ale tez moze byc wysprzeglik byc zapowietrzony lekko i co hehh posprawdzaj po koleii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnosnie tego trzesenia. Zauwazylem ze trzesie ale tylko na LPG. Gdy przezuce na benzyne 2 sekundy i wszystko pracuje idealnia. Zadnego poszarpniecia nia nic. Gdy znow rpzelacze na lpg 2 sekundy i znow takie wstrzasy. Co to moze byc? Dodam ze parownik wymieniany niecale 2 tygodnie temu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli silnik pracuje nieprawidłowo. Przyczyn może być wiele. Zacząłbym od układu WN. Chodzi na wszystkie gary?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. Nawet niedawno wymienialem swiece na platynowe oczywiscie jakies 2 tys km temu bo wypadal zaplon. Ale dodam ze na benzynie pracuje dobrze. Robilem tak kilka razy ze przelaczalem benzyna,gaz. I zawsze na lpg szarpal delikatnie a na Pb rowno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo PB znacznie mniej obciąża układ WM. Jak są jakieś niedociągnięcia w tym układzie to zawsze najpierw, bądź bardziej będą odczuwalne na LPG. Sprawdź przebicie na kablach. Ewentualnie niech pochodzi na LPG i sprawdź jak wyglądają świece na poszczególnych cylindrach. Jak nie przepala to będzie to widać na świecach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W nastepnym tygodniu jade go zawiesc bo to nie jest jeden problem tylko jest ich kilka. Powiem mu co sie dzieje i zeby mi wszystko posprawdzal bo jak narazie wiecej sie wkur.... niz to warte. Jedynie chyba jak wskazowka przekracza 150...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W nastepnym tygodniu jade go zawiesc bo to nie jest jeden problem tylko jest ich kilka. Powiem mu co sie dzieje i zeby mi wszystko posprawdzal bo jak narazie wiecej sie wkur.... niz to warte. Jedynie chyba jak wskazowka przekracza 150...

Radziłbym sprawdzić kilka rzeczy samodzielnie. Większość mechaników nie bawi się w diagnozowanie problemów tylko w wymienianie części bo na tym mogą zarobić i przykuć. Nie chce obrażać mechaników ale niestety w Polsce częściej spotykamy "wymieniaczy części" niż prawdziwych mechaników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam sie w 100%, ale bardziej jestem laikiem w tych sprawach i nie za bardzo wiedzialbym co dokladnie zrobic,jak itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się do tematu i zapytam ile orientacyjnie może kosztować wymiana poduszek (w a4 b6)? Mam podobne objawy, trzęsie silnikiem, maska kierownicą itp na wolnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie. 

Panowie pisze z zapytaniem. 

Kupiłem audi 1.8 t 163 a4 b7

Po zakupie okazało się że czuć drgania, najbardziej na trzecim biegu, w trakcie przyspieszania. Oddałem auto do mechanika i stwierdził że są to przeguby wewnętrzne. Wymiana na nowe. Auto odebrałem dzisiaj i jest jeszcze gorzej. Teraz czuć nawet jak pracuje na 900 obrotów jak trzęsie buda. Mechanik mówił że prawdopodobnie dwumas. Piszę ponieważ nie jestem pewien bo wtedy był pewien że to przeguby. Może ktoś miał podobny problem i jest w stanie określić co może być przyczyną. Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...