heever 0 Opublikowano 18 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 Panowie głupie pytanie gdzie wpiąć ten czujnik temp zaznaczony na zdjęciu? mowa o 2.8 lift jestem po swapie z 1.8 i brakuje mi wtyczki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 To jest chyba czujnik temp uruchamiający dodatkowy wiatrak elektryczny na chłodnicy. Tak mi się bynajmniej wydaje. Robiłem SWAPA z 1,8 na 1,8T gdzie była klima i właśnie dodatkowy czujnik jak u ciebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heever 0 Opublikowano 20 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 hmm mam klimę i czujnik jest wmontowany w chłodnice klimatyzacji. Wygląda on praktycznie identycznie jednak nie wiem czy spełnia to samo zadanie . . . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deathcity 0 Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 CZUJNIK [F18 Coolant Fan Control Thermal Switch] Czujnik odpowiedzialny za załączanie wentylatora (tylko za to jest odpowiedzialny), komputer go nie diagnozuje, nawet po odpięciu końcówki nie zgłosi żadnego błędu. Odpowiada za włączanie wentylatora na "pierwszy bieg" po przekroczeniu temperatury 95C oraz na "drugi bieg" po przekroczeniu 102C. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heever 0 Opublikowano 21 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 Dzięki deathcity! Tak myślałem właśnie, że tam biegnie wiązka. Niestety nie mam tej wtyczki w 1.8 wcześniej musiało być to jakoś inaczej. Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deathcity 0 Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 Wtyczkę można samemu dorobić. Zresztą wiązka nie występuję już w ASO. W tym temacie podałem części do samodzielnego montażu http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/numer-wiazki-czujnika-g62-320843/. Oczywiście, nie trzeba kupować wtyczek w ASO. Można znaleźć na allegro, ale cena jest taka sama. Dokupić piny, przewody FLRY-B 0.75mm2, uszczelniacze i mamy gotową wiązkę. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heever 0 Opublikowano 21 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 noo super dzięki za informację! tylko pytanie gdzie wpiąć tą wiązkę w komputer..? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 A masz klime? Miałem w ori dodatkowy wiatrak elektryczny chłodnicy? Jak nie to olej bo cię to nie dotyczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heever 0 Opublikowano 21 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 Mam klimę, i mam dodatkowy wiatrak elektryczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 No to nie miałeś podobnego czujnika na wężu od chłodnicy tylko z drugiej strony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heever 0 Opublikowano 21 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 Nie miałem w 1.8 miałem tylko 1 czujnik płynu zielony, natomiast w 2.8 są 2 zielony oraz niebieski właśnie na przewodzie do chłodnicy. miałem natomiast wkręcony czujnik w chłodnicę, jednak była tam wtyczka 3 żyłowa nie 4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 Jeśli zostawiasz swoją chłodnicę itp to olej ten czujnik i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heever 0 Opublikowano 22 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 Nie zostawiam swojej moja nie pasuje. Jest już wstawiona z 2.8 jednak czujnik z mojej starej dało się przekręcić jest podłączony jak był, bo wiązka była, tylko czy nowy ecu ten czujnik aby teraz "zobaczy" to nie wiem. Samochód jedzie na spawanie nowego wydechu potem będą próby zobaczę co wskaże vag Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deathcity 0 Opublikowano 26 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 ...natomiast w 2.8 są 2 zielony oraz niebieski właśnie na przewodzie do chłodnicy. Czujnik zielony to czujnik temperatury cieczy chłodzącej (G62), natomiast czujnik niebieski to czujnik wiatraka elektrycznego (F18). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MATIUS 2 Opublikowano 26 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 Liczymy ze podzieliś się info na temat swapa też mam w domu 1.8 quattro i brakuje mocy brat myśli nad swapem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heever 0 Opublikowano 26 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 Dzięki deathcity za info. Samochód stoi właśnie na warsztacie, spawa się nowy przelotowy wydech. Jak odbiorę samochód zrobię kilka rund i napiszę jak się to sprawuje z odłączonym niebieskim czujnikiem natomiast podłączonym czujnikiem wkręcanym w chłodnicę z 1.8 MATIUS mogę się podzielić informacjami póki mam świeże informację pytaj śmiało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arcus 1 Opublikowano 26 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 Samochód stoi właśnie na warsztacie, spawa się nowy przelotowy wydech. Porób fotki jak wygląda i nagraj jak chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heever 0 Opublikowano 27 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 Tak zrobię podzielę się wrażeniami tutaj ---------- Post dopisany 27-03-2014 at 14:38 ---------- Poprzedni post napisany 26-03-2014 at 19:35 ---------- A więc samochód zrobiony kilka testów za mną Przyznam, że efekt jest zadowalający w końcu nie czuję jakbym poruszał się łodzią Ogólnie moc zadowalająca. Co do czujnika to ecu nie wykazuję żadnego błędu o dziwo, jednak silnik jest ciągle niedogrzany. Najwyraźniej termostat klasyfikuje się do wymiany.. Bo rozumiem, że wskaźnik temp jest zasilany z zielonego czujnika G62? Natomiast co do wydechu nagram za jakiś czas teraz nie mam czym. Jednak zdecydowanie za głośno, za dużo wali basem zdecydowanie nie do codziennego poruszania się Muszę go trochę jeszcze wyciszyć, jednak te przelotowe środkowe tłumiki średnio się w tym celu chyba sprawdzają Nie chce też zamykać przelotu bo jednak w wyższych partiach obrotów brzmi niebiańsko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sony_dark 1 Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 No nic tylko pozazdrościć takiego moda widzę, że już w opisie silnik 2.8 widnieje to czyli wszystko już działa cacy :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heever 0 Opublikowano 27 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 Tak dokładnie już wszystko dograne wygląda na to że powoli mogę się cieszyć wynikiem prawidłowo przeprowadzonej operacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się