Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Gdzie wpiąć ten czujnik temp?


heever

Rekomendowane odpowiedzi

ja bym tez chetnie sie na 2.8 przesiadł ale 2.6 mi wystarczy he :) jakbym miał jeszcze quattro oo :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no na przeciw 1.8 w tej budzie to naprawdę jest przyjemnie teraz :naughty:

Ty miałbyś łatwiej rezać u siebie 2.8 bo już masz Vke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z 2.6 na 2.8 30v to pikus tylko silnik wkładasz z wiazka i ecu,reszta pasuje,sam tak robilem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co ty gadasz tylko tyle ?? to nie dużo w sumie, nie wiem zapytam jak teraz taki silnik chodzi cenowo?? a klima i te inne duperele z osprzetu. Bo z tego co wiem to rurki są inne przynajmniej dwie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja za 2.8 apr z 2000r silnik z osprzętem i skrzynią biegów dałem 1500.

Co do klimy u Ciebie to dokładnie się nie orientuję to już musiałbyś pytać radiego, ale jak masz sprężarkę klimy na dole po prawej stronie patrząc od przodu to powinno styknąć.

Poza tym powinno wszystko grać :wink:

Musisz chyba jeszcze przerzucić sprzęgło z dwumasą z 2.8 i przełożyć czujnik prędkości obrotowej bo masz chyba w bloku u siebie a w 2.8 jest w skrzyni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z klimy nawet gazu nie spuszczalem,sprezarka się odkreca i na bok z pasem przednim,silnik pasuje na poduchy nawet wydech pasuje po delikatnym dogieciu rur,musisz mieć kapletny silnik ze sprzeglem z ecu,wiazka kabli, immobilizer i pestka z kluczyka jeżeli trafisz na ten sam rok,jak nie to immo do zdjęcia z ecu,a i przewod wspomagania

tu masz pare fotek w moim temacie

http://a4-klub.pl/b5-a4-s4-rs4-74/b5-abc-czarna-a4-206459/index2.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak odbiorę samochód zrobię kilka rund i napiszę jak się to sprawuje z odłączonym niebieskim czujnikiem natomiast podłączonym czujnikiem wkręcanym w chłodnicę z 1.8 :decayed:

Jak odłączysz niebieski czujnik, wiatrak elektryczny (ten od klimatyzacji) będzie pracował cały czas na 2-gim biegu.

Co do czujnika to ecu nie wykazuję żadnego błędu o dziwo, jednak silnik jest ciągle niedogrzany. Najwyraźniej termostat klasyfikuje się do wymiany.. Bo rozumiem, że wskaźnik temp jest zasilany z zielonego czujnika G62?

Po odłączeniu niebieskiego czujnika F18, VAG nie pokaże błędu. Zielony czujnik G62 jest odpowiedzialny na temperaturę cieczy chłodzącej oraz podaję sygnał do ecu oraz zegarów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...