Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Silnik, Olej i temperatura.


crookers20

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem zielony w tych sprawach zaznaczam na początku.. W aucie którym jeździła moja żona zabrakło oleju.. wyświetliła się kontrolka.. patrzymy na miernik.. pusto.. dolewka.. oczom nie wierzę 2 L brakowało.. Pod Autem sucho .. na wydechu sucho, Miernik gorący.. gdy kupywałem auto wiedziałem że te silniki biorą ale nie tyle.. gdzie przez rok od zakupu zrobiła 13 000 km. W tygodniu do pracy 20km, auto posiada zainstalowany gaz. Moje pytanie to przyczyna i jakie mogą być teraz objawy, po dojechaniu do domu i upływie 10min. silnik ciepły i miernik. proszę o szybką i precyzyjną odp. :) aaa i dodam że czujnik ciśnienia oleju rozdupcony.

ps. W razie czego jakie są koszta regeneracji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze jak tylko 2l na 13 tys km to ty ten silnik masz w świetnej kondycji. Te silniki cholernie biorą olej i nic z tym bardzo nie zrobisz. Kolega litre dolewa na dwa tysie i wymieniał juz odmy itp i nic nie pomogło. Jak Ci ubyło 2 l na 13 tys km to się nie przejmuj a ciesz bo to na ten silnik bardzo mały ubytek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heheh jakby mi tyle bral oleju to bym sie cieszyl ;-) niczym sie nie przejmuj i tylko dolewaj i jezdzij ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie, Od tej przygody mierzę każdego dnia olej i co mnie bardzo zaskoczyło.. gdy po przejechaniu 5 km, odczekaniu 15 minut na zgaszonym na miarce mam 1/2 po upływie 35minut 2/3 i tak rośnie aż do MAX a nawet i ciut więcej ..

Słyszałem że po nocy nie powinno się sprawdzać poziomu oleju że niby za dużo ścieknie .. jak dla mnie to głupota.. ale dlaczego poziom oleju tak rośnie po takim krótkim postoju, tak jak by pomału spływał .. Zaznaczę że nie bierze mi żadnych innych płynów a olej wlany 5 w 50 + jazda na gazie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach