quick 0 Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Panowie, potrzebuję skorzystać z waszej pomocy. Chcę aby auto było bliżej ziemi Na początek zakupiłem RH Twist Turbo 18' 8J ET35 (225/45). Z racji tego, że to drugie auto w rodzinie, które ma służyć do jazdy codziennej to nie chcę robić za dużej gleby (od tego jest inne auto). W przypadku tego auta chcę aby obniżenie było kompromisem pomiędzy codzienną eksploatacją a wyglądem. Z tylnego osadzenia kół jestem zadowolony, natomiast przód to koza. Czy mogę was prosić o wskazanie odpowiedniej sprężyny pasującej do seryjnego zawieszenia, tak aby przód poszedł trochę w dół? Będę wdzięczny za fotki poglądowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian111 1 Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 eibach pro kit u mnie na 18/225/40 wygłąda to tak sorki za jakość zdjęcia:hi: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quick 0 Opublikowano 24 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 - 30 mm. ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUBAS2012 0 Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 To tył masz już obniżony że Ci tak siedzi ? Bo dziwnie to wygląda, ja u siebie mam sprężyny obniżające o ok 30 mm i tył jest wyżej niż przód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quick 0 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Zdjęcie trochę przekłamuje ponieważ auto stoi na zjeździe oraz fotografia zrobiona jest "pod kątem". Ogólnie auto stoi równo. Na efekt "kozy z przodu" składa się głównie to, że przednie błotniki mają wyższe nadkole niż tylne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BigDaniel 0 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Przerabialem temat w swoim avancie. Felga 18" 225/45. Sprezyny -40 przod i tyl, tyl ladnie przysiadl a przod dalej sterczal. Wiec z tylu zostalo -40 a na przod zakupilem gwint i jest idealnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebo| 0 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Ja miałem obniżoną na spręzynach HR, a amorki wyglądają na oryginalne. Leżała pięknie. Foty nie wrzucę bo świeży maja zablokowaną możliwość. BTW. mam na sprzedaż te sprężyny z amorkami na przodzie....auto poszło dla dziewuchy, więc musiałem podnieść. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się