Skocz do zawartości

quick

Pasjonat
  • Postów

    80
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O quick

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia quick

0

Reputacja

  1. Wzór koła fajny tylko wąsko.. Moim zdaniem koło o tych parametrach to lepiej wyglądałoby Bolero z polerowanym rantem
  2. Masz rację co do plastikowych kloszy. Jestem youngtimerowcem i wyparłem to z głowy, że obecnie wszystko jest plastikowe ;-) Mam Audi Cabrioleta (powszechnie Audi 80 Cabrio) i posiadam w nim oryginalne soczewki firmy Hell'a. Klosz jest szklany. Jednocześnie w nawiązaniu do tych Depowych soczewek. Mankament, który moje posiadały to to, że odbłyśnik latał luzem wewnątrz klosza. Powód? Ułamane mocowania odbłyśnika. Lampę kupiłem jak uszkodzoną i używaną ale nie wyglądało na to aby ktoś ją wcześniej rozkręcał. Plastikowe/gumowe odlewy wyglądały na nieruszone a dopiero uległy skruszeniu jak demontowałem klosz. Ponadto, mocowanie odbłyśnika to także element odpowiadający za jego regulację. Nie wiem z jak beznadziejnego tworzywa to musi być wykonane, że kręcąc kluczem imbusowym odbłyśnik się nie ruszał. Śruba kręciła się w miejscu "drążąc" plastikowy element odpowiedzialny za ruch odbłyśnika. Mój wniosek? Plastik wyrobił się przez ów śrubę.
  3. Sprawdź pod akumulatorem, za serwem oraz jeżeli masz nieoryginalny alarm to zwróć uwagę na miejsce gdzie kabel przechodzi z komory silnika do wnętrza auta. U mnie kabel alarmu był przyczyną zalewania wnętrza.
  4. Mając na uwadze, że przez chwilę byłem posiadaczem przedmiotowych lamp Depo - stylizowanych na S4, chciałbym odradzić każdemu zainteresowanemu ich zakup. Lampy zakupiłem jako uszkodzone, więc zmuszony byłem do ich rozparcelowania tak więc przyjrzałem się dokładnie wszystkim częściom. Jakość wykonania tych lamp przypomina zabawkę. Nigdy nie trzymałem w rękach niczego bardziej chińskiego niż to (firma z Tajwanu). Klosz lampy jest plastikowy. Klosz w oryginalnym reflektorze Bosh'a jest szklany. Miejscami odbłyśnik wygląda jak by był malowany pędzlem. Odbłyśnik jest plastikowy - tak jak oryginalny odbłyśnik - ale z kiepskiej jakości materiału. Oryginalny odbłyśnik czuć, że "ma jakość" natomiast ten Depo wali na odległość kiepskiej jakości odlewem. Mocowanie klosza lampy Depo jest inne niż klosza w lampie Bosh'a, tj. klosz Depo wchodzi "rynienkę" i trzyma go klej do sklejania modeli. Skutkiem "rynienki" jest brak uszczelki. Oryginalny klosz Bosh'a nie wchodzi w żadną rynienkę tylko na klej montuje się go do uszczelki, żeby lampa była szczelna. Odbłyśnik w miejscu gdzie jest soczewka posiada "pikowane" dziurki. Jako, że odlew jest kiepskiej jakości to krąg dziurek nie jest idealny. Wymiary lampy Depo są inne niż oryginalnego reflektora Bosh'a. Odbłyśnik Depo jest mniejszy - próbowałem przełożyć odbłyśniki. Reflektor Bosh'a jest cięższy przez co czuć, że to prawdziwa lampa a nie półprodukt. Nie wiem jak świeci lampa Depo, ponieważ nie zamontowałem jej w samochodzie. Ogólnie soczewka Depo ładnie wygląda na zdjęciach natomiast produkt jest bardzo kiepskiej jakości i widać, że nie wyprodukowano go w niemieckiej fabryce. Umyłem mój oryginalny reflektor Bosh'a i efekt jest zdumiewający. Teraz w wolnej chwili czeka mnie demontaż drugiego reflektora i jego wymycie. Nie żałuje pozostawienia oryginalnego reflektora.
  5. Mój ww. komentarz to jedynie apel. Na szczęście jeszcze niewiele takich aut na forum bo osoby z takimi pomysłami są szybko przeganiane. Nie wiem czy powoduje to u nich zaprzestanie realizacji swoich pomysłów czy wstyd przed pochwaleniem się na forum powoduje, że nie piszą o tym. Wskazywać wątków na forum nie chcę bo każdy robi swoje auto jak chce a ja piętnować za brak gustu nie chcę.
  6. Dżizas. Powoli zaczyna robić się tutaj na forum Civic Klub. Nie rozumiem jak z sedana można chcieć zrobić "sportową" furę poprzez obłożenie jej takimi pseudo-dodatkami. Ludzie, idźcie w OEM bo za parę lat jedyne Audi A4 B5, które będą dostępne na rynku to tylko te monstery. Szanujcie samochody. Albo kupcie sobie Civic'a 5 gen. i czarujcie go laminatem oraz druciarstwem.
  7. Panowie, zapytam również i tutaj (pytałem już w Battalionie) - mam nadzieję, że administracja zrozumie powielanie prośby - ponieważ zakupiłem dzielone lampy xenonowe i mam problem. Zacznę od początku. Zakupiłem lampy z tej aukcji: http://allegro.pl/show_item.php?item=5103615329. Decydując się ten ruch za namową, że przyczyną jest brak silniczków zakupiłem owe lampy. Faktycznie, środek lampy lata. Wydaje mi się, że nieprawidłowym (chyba) jest to, że środek lampy nie przylega do wnętrza (zdjęcia poniżej). Zauważyłem, że w środku białe mocowanie - odpowiedzialne za regulacje (?) - przy lampie soczewkowej jest ułamane/wypadło z wtyku. Natomiast po drugiej strony lampy, mocowanie jest w całości natomiast kręcę nim i nie przynosi do żadnego efektu - przez co odbłyśnik nie przylega do wnętrza lampy (?). Będę wdzięczny za dalszą pomoc co i jak.. Clue sprawy jest to, co zrobić aby odbłyśnik nie latał.
  8. Panowie, zapytam również i tutaj (pytałem już w Battalionie) - mam nadzieję, że administracja zrozumie powielanie prośby - ponieważ zakupiłem dzielone lampy xenonowe i mam problem. Zacznę od początku. Zakupiłem lampy z tej aukcji: http://allegro.pl/show_item.php?item=5103615329. Decydując się ten ruch za namową, że przyczyną jest brak silniczków zakupiłem owe lampy. Faktycznie, środek lampy lata. Wydaje mi się, że nieprawidłowym (chyba) jest to, że środek lampy nie przylega do wnętrza (zdjęcia poniżej). Zauważyłem, że w środku białe mocowanie - odpowiedzialne za regulacje (?) - przy lampie soczewkowej jest ułamane/wypadło z wtyku. Natomiast po drugiej strony lampy, mocowanie jest w całości natomiast kręcę nim i nie przynosi do żadnego efektu - przez co odbłyśnik nie przylega do wnętrza lampy (?). Będę wdzięczny za dalszą pomoc co i jak.. Clue sprawy jest to, co zrobić aby odbłyśnik nie latał.
  9. Czy naprawdę jest sens oraz podoba Wam się robienie "diodowiska" w aucie, które ma ~15/20 lat? Wydaje mi się, że o wiele lepszym zabiegiem jest odświeżenie oryginalnych lamp a nie montowanie takich świecidełek..
  10. U mnie po roku - od momentu płukania nagrzewnicy - zdecydowałem się na jej wymianę. Po wyczyszczeniu całego układu oraz zajrzeniu do wnętrza starej nagrzewnicy okazało się, że to była jedyna słuszna możliwość (+zawalony termostat). Płukanie jest działaniem doraźnym, które na pewno nie da 100% efektu, takiego jak wymiana nagrzewnicy. Polecam wymianę, chociaż zdaję sobie sprawę z czasochłonności wymiany oraz/lub kosztów jej wymiany.
  11. Listwy mam już zamontowane - foch na osoby olewające w tym wątku. Trzeba wyciąć tylne szyby/trójkątne aby zamontować listwy chromowe. W moim przypadku, napotkałem na problem, że listwy początkowo nie chciały równo przylegać, więc przygotuj się na "reżanko".
  12. quick

    Zbyt niska temperatura

    A czy w kabinie wieje ciepłe powietrze?
  13. Tak, stare dzieje Ale smycz klubową przy kluczykach ciągle mam..
  14. quick

    Audi Cabriolet 1998 1.8 20V

    Kolega mieszka przy CH Promenada?
  15. Witam w gronie posiadaczy Audi Cabrioleta 8G7 - to jest prawidłowa nazwa Potocznie faktycznie używa się "Audi 80 Cabrio", jednak oficjalnie z fabryki nic takiego nie wyjechało. Jestem posiadaczem takiego samochodu od października 2009 r. i nie żałuję zakupu Zawsze jak podchodzę do auta to pojawia się uśmiech na twarzy. Nie mówiąc o jeździe. Zapraszam Cię na forum audi80.pl gdzie swój dział mają cabriolety. Na forum jest spore grono osób, które siedzą w tematyce cabrio, więc na pewno szybko uzyskasz odpowiedź na swoje pytania. Mój egzemplarz z 94':
×
×
  • Dodaj nową pozycję...