Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ B5 1.8 ] Jaki numer przepustnicy?


bartex

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mógłby mi ktoś podać jaki jest fabryczny numer przepustnicy do silnika 1.8, 92KW, 1995r ADR?

Znalazłem coś na allegro ale nie jestem pewien czy bedzie pasować i czy wogóle warto coś takiego kupować http://moto.allegro.pl/item155485317_przepustnica_audi_a4_a6_vw_passat_058_133_063h.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co Ci się stało z tą przepustnicą?? Może nie trzeba będzie jej wymieniać!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do 8D-T-400 000 : 058 133 063 (058133963)

od 8D-V-000 001 : 058 133 063 H (058133963H)

(to pierwsze do 1996, drugie od 1997)

sprawdź dokładnie datę produkcji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do 8D-T-400 000 : 058 133 063 (058133963)

od 8D-V-000 001 : 058 133 063 H (058133963H)

(to pierwsze do 1996, drugie od 1997)

sprawdź dokładnie datę produkcji

Dzięki wielkie .

Teraz wiem chociaż czego szukać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co Ci się stało z tą przepustnicą?? Może nie trzeba będzie jej wymieniać!

A to długa historia.

Gdy kupiłem moją :a4fan: wszystko było OK.

Problem zaczął się gdy zaczęły mi falować obroty.

Pojechałem do "pseudo" diagnosty, który stwierdził, że mam padniętą sondę lambda, którą mi wymienił i wyczyścił przepustnicę oraz zaadoptował ją Vagiem.

Problem zniknął ale na jakiś tydzień, więc pojechałem do innego mechanika, który podpiął auto do komputera i odczytał następujące błędy:

00561 - Kontrola dodawania mieszanki

17733 - Cylinder 1 - limit kontroli uderzeniowej osiągnięty

17734 - Cylinder 2 - limit kontroli uderzeniowej osiągnięty

Przy okazji założył mi wąż od odmy pod kolektorem ( efekt działania poprzedniego mechanika- wyrwał i tak zostawił )

Sam też już parę razy czyściłem przepustnicę i podpinałem auto pod laptopa, pomagało ale na krótko.

Świece wymieniłem, filtr powietrza nowy, przepływomierz i przepustnica wyczyszczone, a obroty dalej mi falują, najbardziej gdy jade na wstecznym, zatrzymuję się i ruszam do przodu lub odwrotnie. Na postoju jest ok ale jak dodam gazu to również falują tyle że mniej.

Wahania są może niewielkie 600 - 1100 ale już mnie to drażni.

Występuje to na rozgrzanym silniku, auto się zamula, ciężko wchodzi na obroty i zaczyna się falowanie.

Zaproponujesz mi coś innego niż przepustnica? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałem gdzieś, że do falowania obrotów może przyczynić się też czujnik Halla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałem gdzieś, że do falowania obrotów może przyczynić się też czujnik Halla.

Tak, choć przypadek kolegi sisi1977 tego nie potwierdził :/

http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=59752#59752

http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=63379#63379

co prawda on ma ADP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...