arkady89 1 Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Witam. Mam mianowicie następujący problem. Po odpaleniu auta ( bez problemów) i przejechaniu około 500 metrów zatrzymałem się i wrzuceniu luzu samochód nadal trzymał wysokie obroty tak około 3 -3,5 tys obrotów bez trzymania nogi na gazie ani na sprzegle. Czy ktoś z was spotkał się z takim problemem i jaka to może być przyczyna ? Poraz pierwszy spotkałem się z takim zjawiskiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Vag com i błędy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkady89 1 Opublikowano 24 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Pod kompa postaram się jutro podpiąć a tak na chwilę obecną wiesz co to może być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Może przepustnica lub potęcjometr przy pedale gazu. Cały czas masz takie duże obroty na luzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkady89 1 Opublikowano 24 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Nie. Dzisiaj pierwszy raz. Potem jak odpaleniem to znowu jak trochę dodałem gazu to jakby przez chwilę przygasal jakby się dusil a potem normalnie nie cały 1 tys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Sprawdź szczelność dolotu.Pewnie lewiznę zaciąga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkady89 1 Opublikowano 24 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 A jak to zrobić żeby nie narobić sobie problemów bo nigdy tego nie robiłem i nie wiem jak się za to zabrać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Najlepiej kompresorem ale trzeba dorobić krążek do rury za przepływką.Na początek posprawdzaj węże podciśnienia, odmę ezektor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkady89 1 Opublikowano 24 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Na włączonym silniku to robić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor10 12 Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 na wylaczonym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkady89 1 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Problem rozwiązany. Winny był czujnik temperatury płynu chlodzacego ten z tyłu silnika. Po wymianie wszystko ustapilo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekpiwko 1 Opublikowano 6 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2014 Edekxp widze ze wstawiles tutaj zdjecie eżektora to moze wiesz cos na jego temat. Chodzi mi o jego droznosc czy we wszystkich jego koncowkach powietrze przechodzi tak samo czy w ktoryms np musi ciezej? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 6 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2014 Na zdjęciu masz widoczne gumowe uszczelki - czerwone. Powietrze ma przechodzić dmuchając z prawej strony Z lewej jak dmuchniesz to (jak dobrze pamiętam) ma wychodzić tym skośnym, ale jak go zatkasz to ma być wszystko szczelne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekpiwko 1 Opublikowano 6 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2014 Akurat jak ma przechodzic powietrze i z ktorej strony to wiem co fajnie jest pokazane na tym obrazku: http://images37.fotosik.pl/712/58c5f1b6ccdf124bmed.jpg Chodzi mi o to czy przeplyw powietrza ma byc swobodny czy z jakims oporem? Bo tak sie sklada ze z ktorejs strony jak dmuchalem idzie ciezej niz z reszty ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się