Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B5 2,5TDI AKN wymiana napinacza wielorowkowego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, przekopałem tematy ale niestety nic nie znalazłem. Przy wymianie rozrządu zobaczyłem że mam przetartą obudowe od pasków rozrządu. Okazał się spory luz na dzwigni napinacza wieloklinowego, gdy go odkręciłem zobaczyłem na brzegu krawędzi jakby odcisk jakiejś części t.z. brak tuleji? wniosek nasuwa mi się tym bardziej, że część ta nie dochodzi do końca trzpienia do którego jest przykręcona. Pozatym średnica jest również większa niż sam trzpień. Przedstawiłem to na rysunkach tak jak mogłem, może ktoś już wymieniał to i pamięta jak to powinno być, może jakieś schematy, podpowiedzi za co będe bardzo wdzięczny.

81114233ddadb2f5m.jpg

cfc1452e78403086m.jpg

0b742155cf7f45dam.jpg

64471f0dc8fe0866m.jpg

Opublikowano

auto wlasnie stoi u mechanika i mam to samo .. gorzej bo mialem peknieta srube mocujaca napinacz do obudowy... srube rozwiercono, wykrecono gwint nieuszkodzony i myslalem ze juz z gorki i natrafilo na ten sam problem ..po dokreceniu napinacza sa za duze luzy :(:wallbash: ktos cos moze wie na ten temat ze tak sie podepne pod watek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...