marbol Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Witam, przekopałem tematy ale niestety nic nie znalazłem. Przy wymianie rozrządu zobaczyłem że mam przetartą obudowe od pasków rozrządu. Okazał się spory luz na dzwigni napinacza wieloklinowego, gdy go odkręciłem zobaczyłem na brzegu krawędzi jakby odcisk jakiejś części t.z. brak tuleji? wniosek nasuwa mi się tym bardziej, że część ta nie dochodzi do końca trzpienia do którego jest przykręcona. Pozatym średnica jest również większa niż sam trzpień. Przedstawiłem to na rysunkach tak jak mogłem, może ktoś już wymieniał to i pamięta jak to powinno być, może jakieś schematy, podpowiedzi za co będe bardzo wdzięczny.
piter220v Opublikowano 4 Lutego 2009 Opublikowano 4 Lutego 2009 auto wlasnie stoi u mechanika i mam to samo .. gorzej bo mialem peknieta srube mocujaca napinacz do obudowy... srube rozwiercono, wykrecono gwint nieuszkodzony i myslalem ze juz z gorki i natrafilo na ten sam problem ..po dokreceniu napinacza sa za duze luzy ktos cos moze wie na ten temat ze tak sie podepne pod watek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się