Zieluu 1 Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 Tak jak w tytule, co wg was jest bardziej opłacalne pod każdym kątem ? Mam dylemat co robić, bo blokują mi się kierownice (po wstępnych oględzinach przez mechanika i wchodzeniu auta w tryb awaryjny), a błaha rzecz to nie jest w sumie jak każda, chcę zrobić softa a przy niesprawnej turbinie to mijanie się z celem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz102 2 Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 Na sam początek poleciłbym Ci wyczyścić. Do tego sprawdzić układ wtryskowy i zmienić tryb jazdy na bardziej agresywny. Jeżeli problem będzie się pojawiał to: 1. Używka to jest loteria, jeżeli od kogoś uczciwego kupisz to długo polatasz na niej 2. Regeneracja. Prawda jest taka, że 90% firm pracuje na chińskim zamiennikach. Ktoś kiedyś wypisywał ile same części kosztują do profesionalnej regeneracji i wiem, że przekraczały kwotę 800 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi 26 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Zrób czyszczenie kierownic. Jak turbina nie leje olejem, nie ma luzów na wirniku to wstawiaj softa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zieluu 1 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Zmieniłem tryb jazdy na bardziej agresywny, na dniach planuje pojechać w trasę w celu "przewietrzenia" turbiny, jesli to nie pomoże to czyszczenie. Nic nie leje, brak luzow i wyciekow. PS. Sofy wskazany do tego silnika ---------- Post dopisany 08-04-2014 at 18:39 ---------- Poprzedni post napisany 04-04-2014 at 18:36 ---------- Turbina przeczyszczona i jak ręka odjal teraz wszystko chodzi! Przy okazji egr rownież przeczyszczony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz102 2 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 To teraz staraj się przy nagrzanym silniku wciskać pedał gazu do końca. Zapewni to pełną pracę sztangi oraz będzie wyższe egt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się