undek 0 Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 Witam, instalacja to: - STAG 4 eco - Reduktor Shark 1800 - wtryski HANA 2000 zielone ostatnio zauważyłem, że silnik delikatnie się dławi po przełączeniu na benzynę. W drugą stronę Pb->LPG wszystko jest ok i przełączenie jest prawie niezauważalne. Na postoju, w momencie przełączenia na Pb czuć szarpnięcie silnika. Macie jakiś pomysł? Wolę zapytać Was zanim pojadę do gazownika żeby mi kitu nie wciskali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek39 0 Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 u mnie tez tak jest ale to naprawde tylko sekunda jak sie przelancza z lpg na bp mi to jakos mocno nie przeszkadza ale wczesniej to mi bardzo szarpało a okazalo sie ze sonda padła.gazownik powiedział ze sa jakies nowe filtry gazu z dodatkowa regulacją i to podobno eliminuje lekkie szrpniecia moze sie skusze bo koszt 50zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
undek 0 Opublikowano 31 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 Też mi to szczególnie nie przeszkadza. Rzadko kiedy wrzucam na benzynę ale wcześniej tego nie było dlatego warto się zainteresować i uniknąć późniejszych problemów. Na gazie przejechałem jakies 10 tyś, założony lekko ponad pół roku temu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek39 0 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 nie ma co narazie kombinowac jak sie pogorszy to wdedy cos mozna robic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor10 12 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Witam, instalacja to:- STAG 4 eco - Reduktor Shark 1800 - wtryski HANA 2000 zielone ostatnio zauważyłem, że silnik delikatnie się dławi po przełączeniu na benzynę. W drugą stronę Pb->LPG wszystko jest ok i przełączenie jest prawie niezauważalne. Na postoju, w momencie przełączenia na Pb czuć szarpnięcie silnika. Macie jakiś pomysł? Wolę zapytać Was zanim pojadę do gazownika żeby mi kitu nie wciskali. masz niewystrojone lpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Trzeba ustawić przełączanie cylindra na np 300ms w stagu i sprawdzić wystrojenie lpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
undek 0 Opublikowano 6 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 Ok, będę na dniach na przeglądzie gazu, zobaczymy co oni na to. ---------- Post dopisany 06-05-2014 at 22:26 ---------- Poprzedni post napisany 02-04-2014 at 21:40 ---------- Wizyta na przeglądzie pomogła. Problem siedział w niewystarczająco dokładnie wystrojonej instalacji. Teraz przełączenie jest prawie niezauważalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się